Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

«Τη ζωή μου θα τη ζήσω όπως εγώ θέλω...»

«Τη ζωή μου θα τη ζήσω όπως εγώ θέλω...»



Η Κατερίνα Παπουτσάκη είναι ένα πρόσωπο που προκαλεί. Με τις εμφανίσεις της, τις σχέσεις της,
τους χωρισμούς της, τις δηλώσεις της, ενίοτε και τις καλλιτεχνικές της αναζητήσεις. Η ηθοποιός βρέθηκε σήμερα καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό Mou» και μίλησε για τους παπαράτσι, τον έρωτα, το γάμο και την οικογένεια.



«Έχω ζήσει δυσάρεστες στιγμές με τους παπαράτσι.(...) Έβγαινα από το σπίτι μου βράδυ και ορμούσαν τρεις παπαράτσι και με ακολουθούσαν. Έκλαιγα και μου έλεγαν «έλα που δεν σου αρέσει».(...)Τη ζωή μου όμως θέλω να τη ζήσω όπως θέλω εγώ».

Η ηθοποιός η οποία είπε ότι θα βρίσκεται στο πλευρό του Γιάννη Μπέζου και του Πέτρου Φιλιππίδη στη νέα τους θεατρική παράσταση αποκάλυψε ότι η μεγαλύτερη σχέση της ήταν διάρκειας 2,5 ετών ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να κάνει παιδί εκτός γάμου. Όσο για της σχέση της με τον Πέτρο Λαγούτη; Προτίμησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια