Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ... | ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΠΩΛΕΊΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΠΛΩΜΈΝΟ

ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ... ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ
thumb

Τουριστικό λεωφορείο έπεσε σε γκρεμό Τροχαίο στην Τουρκία με θύματα Ελληνες

Συνολικά δώδεκα άτομα (εννιά επιβάτες, δύο οδηγοί και ένας φροντιστής) επέβαιναν στο λεωφορείο της τουρκικής εταιρείας "Metro" το οποίο ξέφυγε από την πορεία του και ανατράπηκε στις 4.50 το πρωί στη θέση Αχιεβρέν, στο 25ο χιλιόμετρο της οδού Μαλγάρων (Μάλκαρα) Ραιδεστού (Tekirdag).

Σύμφωνα με στοιχεία των τουρκικών εισαγγελικών αρχών, νεκροί στο τροχαίο δυστύχημα είναι οι 'Ελληνες πολίτες Σοφία Μαριάδη, Μηνάς Σολακίδης, Αρκάδιος Μωυσίδης και Φώφω Μυτακίδη, η οποία είχε διπλή ιθαγένεια, ελληνική και τουρκική. Νεκρός είναι επίσης ο Τούρκος πολίτης, Γιασάρ Ντεμίρερ. Οι σοροί έχουν μεταφερθεί στο κρατικό νοσοκομείο Μαλγάρων, ενώ οι τραυματίες νοσηλεύονται στο κρατικό νοσοκομείο Ραιδεστού.

Στο δυστύχημα τραυματίστηκαν οι Έλληνες Παναγιώτης Παλετίδης, Μαρία Μαριάδη και Βασίλης Νάρης. Η τουρκική εισαγγελική αρχή μετά το δυστύχημα ζήτησε τη συνδρομή των ελληνικών προξενικών αρχών για αναγνώριση, αφού σε μερικές περιπτώσεις οι νεκροί ανασύρθηκαν κάτω από το λεωφορείο, το οποίο τους είχε πλακώσει.

Οι τουρκικές εισαγγελικές αρχές ανέφεραν, επίσης, ότι το λεωφορείο ξέφυγε από την πορεία του λόγω παγετού και ολισθηρότητας του δρόμου.

Την ίδια ώρα, με δηλώσεις του στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο Στέφανος Χατζημανώλης, από την εταιρεία Silver Holidays, υπο-αντιπρόσωπος της συγκεκριμένης λεωφορειακής γραμμής στην Ελλάδα, τόνισε ότι το λεωφορείο ξεκίνησε την Πέμπτη στις 5 το απόγευμα από την Αθήνα με πέντε άτομα και όταν έφθασε στη Θεσσαλονίκη επιβιβάστηκαν σ' αυτό άλλα τέσσερα άτομα.

Ο κ. Χατζημανώλης εξέφρασε τη λύπη του για το τροχαίο δυστύχημα και δήλωσε ότι έχει επαφή με τις αρμόδιες προξενικές αρχές για να ενημερωθεί, προκειμένου να έχει πλήρη εικόνα η εταιρεία.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ετσι παγιδεύουν τους νέους μας στο διαδίκτυο


Ετσι παγιδεύουν τους νέους μας στο διαδίκτυο


24/02/2011  21:21
http://img.protothema.gr/DEF74F2A250163A0FDA7A390A3E1AC7D.jpg
Το διογκούμενο και στην Ελλάδα φαινόμενο του cyber-bullying, των απειλών και της βίας που ασκούνται από μεμονωμένα άτομα ή και ομάδες -συνήθως μέσω των υπηρεσιών άμεσης ηλεκτρονικής επικοινωνίας και των site κοινωνικής δικτύωσης- σε βάρος ανηλίκων χρηστών του διαδικτύου, ήταν το θέμα ανοικτής συζήτησης που οργάνωσε η «Microsoft Ελλάς» και «το Χαμόγελο του Παιδιού».

Παρουσία και του διευθυντή της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας, κ. Μανώλη Σφακιανάκη, δεκάδες μαθητές λυκείων αντάλλαξαν απόψεις και ενημερώθηκαν σχετικά με μεθόδους και εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν, προκειμένου να προστατέψουν τους υπολογιστές τους, αλλά και να διαφυλάξουν τους εαυτούς τους από πιθανούς κινδύνους.

Μάλιστα, ο επικεφαλής της δίωξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος στη χώρα μας κάλεσε τα παιδιά να εμπιστευτούν την ΕΛ.ΑΣ. –ξεπερνώντας στερεότυπα και προκαταλήψεις- και να ζητούν άμεσα βοήθεια απέναντι σε κάθε ηλεκτρονική παρενόχληση.

«Νέοι άνθρωποι, καταρτισμένοι επιστημονικά, είναι εκεί προκειμένου να σας ακούσουν και να σας βοηθήσουν», τόνισε ο κ. Σφακιανάκης.
Λίγο νωρίτερα, η κυρία Ελένα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων της «Microsoft Ελλάς» παρείχε στους μαθητές ένα σύνολο απλών και χρήσιμων συμβουλών για την καθημερινή χρήση του διαδικτύου, όπως:

-Να θωρακίζουν τους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές, ενεργοποιώντας το «τοίχος προστασίας» του διαδικτύου και ενημερώνοντας τακτικά το λειτουργικό τους σύστημα, με τη χρήση λογισμικού antivirus και διατήρηση αντιγράφων ασφαλείας.

-Να αξιολογούν το περιεχόμενο που βρίσκουν στο διαδίκτυο και να μην εγκαθιστούν, μεταφορτώνουν ή αντιγράφουν υλικό (όπως εικόνες, βίντεο και μουσική), το οποίο προέρχεται από αναξιόπιστη πηγή ή διακινείται παρανόμως.

-Να μην δημοσιοποιούν προσωπικά τους στοιχεία (όπως όνομα, διεύθυνση ή τηλέφωνο).

-Να ενημερώνουν τους γονείς τους σε περίπτωση που δέχονται οποιαδήποτε παρενόχληση μέσω διαδικτύου ή όταν άγνωστα άτομα επιχειρούν να επικοινωνήσουν μαζί τους.

Στη συζήτηση που ακολούθησε ο διευθυντής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, κ. Μανώλης Σφακιανάκης και ο κ. Κώστας Γιαννόπουλος, πρόεδρος του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αναφέρθηκαν σε περιστατικά όπου νέοι έχουν έρθει αντιμέτωποι με σοβαρούς κινδύνους.

Παράλληλα, διατύπωσαν προτάσεις για την αντιμετώπιση των κινδύνων αυτών, μεταξύ των οποίων ήταν η σύσταση εθελοντικών ομάδων τεχνολογίας μέσα στα σχολεία, αποτελούμενων από γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές. Στόχος των ομάδων αυτών είναι οι ίδιοι οι νέοι να εκπαιδεύσουν τους ενήλικες στη χρήση της τεχνολογίας.

Από την πλευρά τους οι μαθητές μοιράστηκαν προσωπικές εμπειρίες και αναφέρθηκαν στους κινδύνους, που οι ίδιοι ή φίλοι τους έχουν αντιμετωπίσει ως χρήστες του διαδικτύου. Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με τη διαπίστωση ότι η συνεχής επαγρύπνηση είναι απαραίτητη για τον έγκαιρο εντοπισμό και την έξυπνη αντιμετώπιση των διαδικτυακών απειλών.


Στη συζήτηση συμμετείχαν ο κ. Μανώλης Σφακιανάκης, διευθυντής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (δεξιά), ο κ. Κώστας Γιαννόπουλος (αριστερά), πρόεδρος του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και πολλοί μαθητές και μαθήτριες

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ξέσπασμα Τράγκα για την εκπομπή "1821" του ΣΚΑΪ

Νίκησε τον καρκίνο με ζωή


Νίκησε τον καρκίνο με ζωή

Το τελειότερο δώρο της ζωής της κράτησε στα χέρια της πριν λίγα 24ωρα μία 38χρονη από την Κρήτη. Ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Στον 5ο μήνα της εγκυμοσύνης της προσβλήθηκε από καρκίνο του μαστού και υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση του όγκου, αλλά και σε χημειοθεραπεία

Μια 38χρονη γυναίκα από την Κρήτη η οποία προσβλήθηκε στον 5ο μήνα της εγκυμοσύνης της από καρκίνο του μαστού, γέννησε πριν λίγα 24ωρα ένα υγιέστατο κοριτσάκι, ενώ στη διάρκεια της κύησης υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση του όγκου με την μέθοδο του λεμφαδένα φρουρού αλλά και σε χημειοθεραπεία, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα "Πατρίδα" ο καθηγητής Μαιευτικής - Γυναικολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης Αντώνιος Μακρυγιαννάκης, ο οποίος είχε αναλάβει την γυναίκα μιλά για 1 από τα 25 μοναδικά περιστατικά που έχουν καταγραφεί διεθνώς.
Την 38χρονη παρακολουθούν επίσης ο χειρούργος ογκολόγος Γιάννης Ασκοξυλάκης, ο οποίος την χειρούργησε και ο παθολόγος - ογκολόγος Κώστας Καλπάκης.
Της διάγνωσης για τον καρκίνο είχαν προηγηθεί εξετάσεις που ήταν καθαρές. Η γυναίκα η οποία είναι κάτοικος Ιεράπετρας έμεινε έγκυος με εξωσωματική ενώ περίπου 1 χρόνο πριν είχε υποβληθεί σε μαστογραφία και υπέρηχο, εξετάσεις που ήταν καθαρές.
Ωστόσο, στον 5ο μήνα της κύησης ένιωσε πόνο και βάρος στο αριστερό στήθος και ενημέρωσε το γιατρό της. Έγινε ψηλάφηση και νέο υπερηχογράφημα που έδειξε τον όγκο σε πολύ πρώιμο στάδιο.
"Κάναμε ιατρικό συμβούλιο και ενημερώσαμε τη γυναίκα για το τι έπρεπε να γίνει. Δεν υπήρχαν σαφείς ενδείξεις ότι θα μπορούσε να ξεπεράσει τον κίνδυνο. Ωστόσο, ούτε μια στιγμή δεν σκέφτηκε να διακόψει την κύηση. Ήταν αποφασισμένη εκείνη και ο σύζυγός της να το αντιμετωπίσουν και όλα πήγαν πολύ καλά", είπαν χαρακτηριστικά οι γιατροί.
Το παιδί γεννήθηκε την περασμένη Τετάρτη με καισαρική είναι κοριτσάκι και απόλυτα υγιές. Ήδη βρίσκεται στο σπίτι με τους γονείς του, που είναι ιδιαίτερα ευτυχείς.
Μετά το χειρουργείο και με βάση τις ιστολογικές εξετάσεις επιλέχθηκαν 2 σχήματα χημειοθεραπείας τα οποία και ακολούθησε όσο ήταν έγκυος ενώ θα ακολουθήσουν 2 ακόμη σχήματα χημειοθεραπείας το επόμενο διάστημα.

Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη για το μέτρο της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων



Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη για το μέτρο της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων
Χάνει... λάδια η απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, σύμφωνα με πόρισμα που συνέταξε ο Συνήγορος του Πολίτη, ύστερα από αναφορές που κατέθεσαν ενδιαφερόμενοι για το μέτρο.
Όπως επισημαίνει η ανεξάρτητη αρχή, προβλήματα προκαλεί η αιφνίδια κατάργηση της παροχής οικονομικών κινήτρων για την απόσυρση παλαιών οχημάτων και την αγορά νέων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αλλά και ο τρόπος εφαρμογής του στις περιπτώσεις, που εντάσσονταν στη ρύθμιση.
Στο πόρισμα περιγράφονται αναλυτικά οι κανονιστικές αρρυθμίες, οι συνέπειές τους στη διαχείριση της διαδικασίας από το σύνολο των εμπλεκόμενων υπηρεσιών και η επακόλουθη ταλαιπωρία των πολιτών.
Ο Συνήγορος εντόπισε προβλήματα:
- στην επιλογή του έκτακτου νομοθετικού εργαλείου της πράξης νομοθετικού περιεχομένου για την εισαγωγή του μέτρου,
- στη διαδικασία κατάργησής του, η οποία περιελάμβανε το άτυπο «πάγωμα» του μέτρου μέχρι την πραγματική κυκλοφορία του σχετικού ΦΕΚ, αλλά και
- στην υλοποίηση του μέτρου, μετά και τη ριζική τροποποίηση τής μέχρι τότε προβλεπόμενης διαδικασίας
Σημαντική παράμετρο αποτελεί το γεγονός ότι, παρά την κατάργηση των οικονομικών κινήτρων αντικατάστασης των παλαιών οχημάτων, διατηρήθηκε η επιβολή του λεγόμενου «περιβαλλοντικού τέλους» με βάση την ηλικία του οχήματος, γεγονός, που εγκλώβισε πολλούς ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων με χαμηλό, συνήθως, εισόδημα.
Επιπλέον, στο πόρισμα αναδεικνύονται συγκεκριμένα στοιχεία των ρυθμίσεων, που δεν συμβιβάζονταν με τον εκπεφρασμένο περιβαλλοντικό χαρακτήρα του μέτρου, αλλά και περιπτώσεις υπέρβασης της νομοθετικής διαδικασίας δια κανονιστικών πράξεων και εγκυκλίων.
Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης των αναφορών ο Συνήγορος του Πολίτη συνέταξε και υπέβαλε προς τους τρεις συναρμόδιους υπουργούς το σχετικό πόρισμα.
 από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Απτόητοι οι γεφυράδες, αύξησαν το χαράτσι στο Ρίο-Αντίρριο!

Γράφει ο Μαγια
 
Δεν ιδρώνει το αυτί των εργολάβων. Απτόητοι από τις κινητοποιήσεις των πολιτών οι γεφυράδες του Ρίου-Αντιρρίου αύξησαν από σήμερα τις τιμές διέλευσης των οχημάτων. Στα 13 ευρώ (παρά δέκα λεπτά) πλέον το κόστος της απλής διέλευσης!
Χθες, μέρα της γενικής απεργίας φορείς της Αιτωλοακαρνανίας έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας στην «Γέφυρα» με αίτημα την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας. Στην ανακοίνωσή τους οι φορείς τονίζουν, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Θεωρούμε ακριβή την τιμολογιακή πολιτική της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, είναι τέτοια μάλιστα που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα των διερχόμενων και των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής δίπλα στην γέφυρα, υψώνει οικονομικό φράγμα στην επικοινωνία των δύο πλευρών και δημιουργεί σοβαρές στρεβλώσεις στην.......... ανάπτυξη της περιοχής.
Θεωρούμε ότι είναι αναγκαίο να μειωθεί σημαντικά η τιμή της διέλευσης, να επιμηκυνθεί το ωράριο της διέλευσης με επιστροφή (από 2 σε 6 ώρες, κυρίως το Σαββατοκύριακο) και να υπάρξει ειδική μεταχείριση των λεωφορείων και φορτηγών Δ.Χ. και των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Ξεχωριστό ζήτημα, πολύ σημαντικό για εμάς αλλά και για την ανάπτυξη της περιοχής είναι η θεσμοθέτηση πολύ χαμηλής τιμής για τους εργαζόμενους που μένουν στην μια πλευρά και εργάζονται στην άλλη, όπως και για τους φοιτητές».
Ευκαιρία να θυμηθούμε τις βασικές παραμέτρους της αποικιοκρατικού τύπου σύμβασης, που υπέγραψε η κυβέρνηση Σημίτη, με την γαλλικών συμφερόντων κοινοπραξία των γεφυράδων.
Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ. ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. 
Από αυτά:
· Το 10% (74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
· Το 40% (296 εκ. ευρώ - 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή η δική μας.
· Το υπόλοιπο 50% (370 εκ. ευρώ - 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις.
Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση (ξεκίνησε το 2004) υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα δαπάνησε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
Δεν είναι κι άσχημα!
Υπολογίζεται ότι, στα πρώτα 4 χρόνια η κοινοπραξία έχει πάρει τα χρήματά της και της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.
Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε…
Αυτό πανηγύριζε ο Λαλιώτης, όταν έτρεχε λαμπαδηδρόμος πάνω στη γέφυρα με το σορτσάκι και την ολυμπιακή δάδα;…



Ανώνυμος είπε...
AKOYSTE ΑΚΟΥΣΤΕ Ο ΓΑΠ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΟΤΙ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑ 20% ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ...........ΕΓΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ..........ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ????
Ανώνυμος είπε...
Θα αρχίσουμε πάλι να χρησιμοποιούμε το πλοίο. Πώς θα τους φανεί, τότε; (Για όσους δεν το ξέρουν, υπάρχει ακόμα το πλοίο)
Ανώνυμος είπε...
ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ. ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΑΣ ΒΓΕΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ.

Οι εργολάβοι τρελάθηκαν, αυξάνουν τα διόδια μέχρι 50%


Οι εργολάβοι τρελάθηκαν, αυξάνουν τα διόδια μέχρι 50%

Έως και 50% πάνω προβλέπεται να αυξηθούν μέσα στο  επόμενο τετράμηνο τα διόδια στους  εθνικούς αυτοκινητόδρομους εφόσον, οι κοινοπραξίες τηρήσουν το γράμμα των  συμβάσεων που υπογράφτηκαν το 2007! 

Την ίδια στιγμή συνεχίζονται οι «καρατομήσεις» προσωπικού  στην Ολυμπία Oδό, η οποία έδιωξε άλλους 55 εργαζόμενους τις προηγούμενες μέρες, ανεβάζοντας το σύνολο των απολυμένων το τελευταίο τρίμηνο σε 125.    

Παρά το γεγονός  ότι τελευταίο διάστημα κορυφώνεται  η διαπραγμάτευση για την επαναδιατύπωση των όρων των συμβάσεων, προκαλώντας εσωτερικές αναταράξεις και διαφωνίες ακόμη και .........εντός του υπουργείου (κάποιοι μιλούν ακόμη και για παραιτήσεις Γενικών!), οι τεχνικές εταιρείες πιέζουν για την εφαρμογή των νέων αυξήσεων στα διόδια.  

Από τις αρχές  του έτους η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου η οποία κατασκευάζει το Μαλιακός –Κλειδί έχει την δυνατότητα να αναπροσαρμόσει κατά 33% τα διόδια αφού προηγήθηκε τέλος του 2010 η παράδοση του έργου της αποκατάστασης του οδοστρώματος από Κατερίνη έως Κλειδί. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα έργα παραδόθηκαν 2,5 μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία της συμβατικής της υποχρέωσης που ήταν 11 Μαρτίου του 2011. Πριν από λίγες μέρες έφυγε και νέα επιστολή προς την Εγνατία Οδό με την οποία η κοινοπραξία ζητά να της επιτραπεί η προβλεπόμενη ανατίμηση των διοδίων γιατί διαφορετικά θα πρέπει να διεκδικήσει τις απώλειες εσόδων που εμφανίζει από το δημόσιο.    

Αύξηση 20% το Μάρτιο και άλλο ένα 30% τον Ιούνιο είναι  προγραμματισμένο να πάρουν τα τέλη διέλευσης  στο οδικό έργο της Ολυμπίας Οδού που κατασκευάζει την Κορίνθου-Πατρών αλλά και της Ιόνιας Οδού από Αντίρριο έως Γιάννενα, η οποία διαχειρίζεται  και το τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών- Λαμίας από Μεταμόρφωση έως  Σκάρφεια.    

Από το υπουργείου αρνούνται ότι μπορούν να εφαρμοστούν  ανατιμήσεις διοδίων, τη στιγμή μάλιστα  που καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια να «πέσουν» τα διόδια στο υπό κατασκευή  οδικό δίκτυο που περιλαμβάνει τόσο την Κορίνθου-Πατρών όσο και άλλα έργα. Άλλωστε όλα αυτά είναι  θέματα που μπαίνουν στο «ζύγι» της επαναδιαπραγμάτευσης.  

Αξίζει να σημειωθεί ότι νέες τιμές «τσιμπημένες» από 0,70 έως και 3,20 ευρώ υιοθετεί από σήμερα και η Γέφυρα Ρίο Αντίρριο.

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ

Δείτε το συγκλονιστικο βιντεο με την μολοτοφ στον αστυνομικο που πηρε φωτια στο κεφαλ


Δείτε το συγκλονιστικο βιντεο με την μολοτοφ στον αστυνομικο που πηρε φωτια στο κεφαλι


Δειτε το συγκλονιστικο βιντεο με την μολοτοφ στον αστυνομικο που πηρε φωτια στο κεφαλι
Δείτε το βίντεο και τις φωτογραφίες από την βόμβα μολότοφ σε αστυνομικό που πήρε φωτιά στο κεφάλι.



Κατά την διάρκεια της πορείας στο κέντρο της Αθήνας, αστυνομικοί δέχονται επίθεση από κουκουλοφόρους. Ο τηλεοπτικός φακός δείχνει δύο άντρες της ομάδας ΔΙΑΣ να πέφτουν από την μηχανή και στην συνέχεια ο ένας εξ' αυτών να δέχεται μια βόμβα μολότοφ στο κεφάλι του. Στην συνέχεια, ο ένας αστυνομικός βγάζει έντρομος το κράνος και προσαφθεί να σβήσει την φωτιά που έχει προκληθεί στο σώμα και το κεφάλι του!














πηγη newsbomb

O Καιρός: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - THESSALONIKI : (meteo.gr) Μετεωρολογικές προγνώσεις

O Καιρός: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - THESSALONIKI : (meteo.gr) Μετεωρολογικές προγνώσεις

O Καιρός: ΕΔΕΣΣΑ - EDESSA : (meteo.gr) Μετεωρολογικές προγνώσεις

O Καιρός: ΕΔΕΣΣΑ - EDESSA : (meteo.gr) Μετεωρολογικές προγνώσεις

Κι ο Θησέας τζαμπατζής;


Κι ο Θησέας τζαμπατζής;

Posted: 19/02/2011 


Προοίμιο
Η αλληγορία που ακολουθεί σφηνώθηκε επίμονα στο μυαλό του γράφοντος κατά το τελευταίο του ταξίδι από την Τρίπολη στην Αθήνα, και η συγγραφή και δημοσιοποίησή της του έγινε επιτακτική ανάγκη – και έμμονη ιδέα -, ως και αιτία δημιουργίας αυτού του blog, καθώς παρακολουθούσε τις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων ημερών με τη συνέντευξη των εργολάβων, την κατάθεση και την ψήφιση της γνωστής πλέον τροπολογίας και τις διάφορες θλιβερές και εξοργιστικές δηλώσεις του Υπουργού και άλλων ποικιλόχρωμων πτηνών. Κάθε ομοιότητα με τη σημερινή πραγματικότητα είναι απλώς σοκαριστική.
Εισαγωγή
Τελικά, ενίοτε η ιστορία επαναλαμβάνεται. Ως φάρσα, όπως έλεγε ο φιλόσοφος ή ως τραγωδία στην περίπτωσή μας. Ας είναι καλά μερικοί καλοθελητές και προπαντός «πατριώτες» (μην ξεχνιόμαστε) αξιωματούχοι (πρώην και νυν), οι οποίοι μετά από τόσες χιλιετίες κατάφεραν να αναιρέσουν τους άθλους του Θησέα και να μας γυρίσουν πίσω σε σκοτεινές εποχές. Ποιοι ήταν λοιπόν αυτοί οι άθλοι του Θησέα και τι σχέση μπορεί να έχουν με τη σημερινή ζοφερή πραγματικότητα;
Όπως ίσως έχετε ακούσει, ο νεαρός Θησέας αποφάσισε να πάει στην Αθήνα από την Τροιζήνα όπου κατοικούσε για να συναντήσει τον πατέρα του τον βασιλιά Αιγέα. Αν και η μητέρα του επέμενε να πάρει το πλοίο, αυτός προτίμησε να πάει οδικώς και να αντιμετωπίσει τους τρομερούς ληστές που λυμαίνονταν τη διαδρομή ως την Αθήνα.
Συνολικά, τη διαδρομή λυμαίνονταν πέντε (!) ληστές, που σταματούσαν τους διαβάτες στην Επίδαυρο, τον Ισθμό της Κορίνθου, την Κακιά Σκάλα, την Ελευσίνα και τον Κηφισό. Σατανικό, ε; Σαν να μην πέρασε μια μέρα.
Ας υπενθυμίσουμε εν συντομία την επίσημη ιστορία, και μετά ας εξετάσουμε μια εναλλακτική της αφήγηση.
Ο μύθος
Κοντά στην Επίδαυρο, είχε το λημέρι του ο ληστής Περιφήτης, γιος του Ηφαίστου, ο οποίος σκότωνε τα θύματά του  με ένα ορειχάλκινο ρόπαλο. Ύστερα από μονομαχία, ο Θησέας τον σκότωσε με το ίδιο του το ρόπαλο.
Στον Ισθμό της Κορίνθου ενέδρευε ο Σίνης ο Πιτυοκάμπτης, γιος του Ποσειδώνα. Αυτός έδενε τους διαβάτες στην κορυφή δυο λυγισμένων δένδρων, τα οποία άφηνε ελεύθερα, με αποτέλεσμα έναν φριχτό διαμελισμό. Ο Θησέας τον πλήρωσε με το ίδιο «νόμισμα». (Δεν είχε φαίνεται e-pass).
Σειρά είχε ο Σκίρωνας, γιος του Κορίνθου και εγγονός του Πέλοπα, γνωστός και ως μάστιγα των διαβατών που δρούσε στο στενό πέρασμα της Κακιάς Σκάλας. Υποχρέωνε τους περαστικούς να του πλένουν τα πόδια και, καθώς έσκυβαν, τους πετούσε με μια κλωτσιά στη θάλασσα, όπου τους κατασπάραζε μια τεράστια χελώνα. Ο Θησέας άρπαξε τον Σκίρωνα από τα πόδια και τον έστειλε να συναντήσει τα θύματά του. Στη συνέχεια σκότωσε και τη χελώνα και την έκανε ασπίδα.
Στην Ελευσίνα αντιμετώπισε τον Κερκύονα, γιο του Ποσειδώνα και άριστο πυγμάχο, ο οποίος προκαλούσε τους διαβάτες σε μάχη μέχρι θανάτου και τους συνέθλιβε με τα στιβαρά του μπράτσα. Ο Θησέας, σήκωσε τον Κερκύονα ψηλά και τον εκσφενδόνισε με δύναμη στο έδαφος.
Τελευταίος παραμόνευε ο Προκρούστης στις όχθες του Κηφισού, γιος του Ποσειδώνα κι αυτός. Υποδυόταν τον ξενοδόχο και είχε στήσει δυο κρεβάτια, ένα κοντό κι ένα μακρύ στο δρόμο που οδηγούσε στην Αθήνα όπου και προσκαλούσε τους ταλαιπωρημένους οδοιπόρους να ξεκουραστούν. Ο «φιλόξενος» Προκρούστης πρόσφερε το κοντό κρεβάτι στους ψηλούς και το ψηλό στους κοντούς και στη συνέχεια αποκαθιστούσε τις ισορροπίες τραβώντας τους κοντούς ή ακρωτηριάζοντας τους ψηλούς. Ο Προκρούστης γνώρισε τον θάνατο από τον Θησέα πάνω σε ένα από τα κρεβάτια του.
Έτσι, ο Θησέας μπήκε στην Αθήνα, γνώρισε τον πατέρα του, και, αφού γύρισε από την Κρήτη όπου σκότωσε τον Μινώταυρο, έγινε βασιλιάς και προχώρησε στη συνένωση των Δήμων της Αθήνας και σε αληθινές κοινωνικές μεταρρυθμίσεις.
Η αλληγορία
Αυτή είναι η επίσημη εκδοχή του μύθου του Θησέα. Σας φαίνεται αληθοφανής; Εμένα πάντως όχι, γι’ αυτό ας επιχειρήσουμε μια εναλλακτική προσέγγιση του μύθου κάνοντας μερικούς παραλληλισμούς και υποθέσεις.
  • Για την οικονομία της αφήγησης, και προς αποφυγήν τυχόν παρανοήσεων, οι λέξεις «λημέρι», «ενέδρα», κλπ., στην περίπτωσή μας αντιστοιχούν με τον όρο «σταθμός διοδίων ιδιωτικής εταιρείας» και μπορούν να χρησιμοποιούνται εναλλακτικά. Το ίδιο ισχύει και για τους όρους «ληστές», «κακοποιοί», «νταβατζήδες», «μάστιγα» κλπ., με τους όρους «διαχειριστές των οδών», «παραχωρησιούχοι», κλπ., καθώς και για τους όρους «συμμορία», «μαφία», «ληστοσυμμορίτες», κλπ., με τον όρο «κοινοπραξία» και μέλη αυτής. Εμπιστεύομαι την αντίληψή σας για τον εντοπισμό και την ερμηνεία των περαιτέρω αναλογιών που θα συναντήσουμε στο κείμενο.
  • Οι ληστές στον μύθο παρουσιάζονται ως αιμοβόροι ψυχοπαθείς ενώ στην πραγματικότητα δεν ήταν τίποτε παραπάνω από αυτό που λέει το όνομά τους, δηλαδή κοινοί ληστές, οι οποίοι εισέπρατταν ακριβά διόδια από τους διαβάτες. Βέβαια, ο μύθος δεν διευκρινίζει αν είχε ψηφισθεί κάποια ειδική τροπολογία που να υποχρέωνε τους κακοποιούς, συγγνώμη, ήθελα να πω τους διαχειριστές των οδών, να επιβάλλουν στους παραβάτες τις ποινές που περιγράφησαν παραπάνω, δηλαδή χτύπημα με ρόπαλο, διαμελισμό, γκρέμισμα, σύνθλιψη ή ακρωτηριασμό, ή αν τέλος πάντων οι ποινές προβλέπονταν στην αρχική σύμβαση παραχώρησης, η οποία όπως ακουγόταν ήταν σιβυλλική και διάτρητη και ούτε οι ικανότεροι μάντεις δεν είχαν καταφέρει να την ερμηνεύσουν με ακρίβεια. Μένει να διερευνηθεί λοιπόν αν οι διαχειριστές των οδών δρούσαν βάσει των δικών τους βάρβαρων ενστίκτων ή απλώς εφάρμοζαν τον νόμο.
  • Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι κανείς από τους παραχωρησιούχους των αρχαίων οδών δεν ήταν τυχαίος θνητός, όλοι τους ήταν από σπουδαία γενιά, γιοι θεών και ηρώων. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Μήπως σας θυμίζει αυτό κάτι σε σχέση με τους σημερινούς διαπλεκόμενους «νταβατζήδες» των εθνικών μας οδών; Και μην μου πείτε ότι το γεγονός ότι οι τρεις από τους πέντε παραχωρησιούχους ήταν γιοι του Ποσειδώνα, δεν παραπέμπει σε ανάθεση έργου σε κοινοπραξία και δη οικογενειακή επιχείρηση; Αν η ανάθεση έγινε απευθείας ή με διαγωνισμό λίγη σημασία έχει. Άλλωστε ποιος μπορεί να ανταγωνιστεί έναν Θεό, όταν προσπαθεί να βολέψει τα βλαστάρια του; Αν αναρωτιέστε από πού προέρχεται η σημερινή φαυλότητα της οικογενειοκρατίας, ιδού. Και λυπάμαι που το λέω, αλλά αν ο Θησέας δεν ήταν από βασιλική γενιά, κι αν δεν το ’λεγε κι η καρδούλα του βέβαια, ίσως μέχρι τις μέρες μας τα διόδια να εκμεταλλευόταν ακόμα η ΚΟΙΝ/ΞΙΑ ΠΟΣΕΙΔΩΝ και ΥΙΟΙ και ο ίδιος να είχε μείνει στην ιστορία ως «Θησέας, ο τζαμπατζής».
  • Τον Θησέα λοιπόν τον έσωσε η βασιλική του καταγωγή και η εξουσία και η φήμη που απέκτησε στη συνέχεια ώστε να επιβάλει τη δική του εκδοχή των πραγμάτων. Δυστυχώς δεν θα μάθουμε ποτέ αν κατά την είσοδό του στην Αθήνα τον υποχρέωσαν να πληρώσει τα σχετικά πρόστιμα, κι αν τον οδήγησαν ενώπιον των δικαστών και των αρχόντων για να λογοδοτήσει για τις ασεβείς του πράξεις. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και απολαύστε μαζί μου αυτόν τον φανταστικό διάλογο ανάμεσα στον δημόσιο άρχοντα της πόλης, υπεύθυνο για τις υποδομές και τις μεταφορές και τον Θησέα. Αν ο ο δημόσιος άρχων σας φανεί να ΡΕΠΕΙ προς τον κυνισμό, η ιδέα σας θα ‘ναι.
ΑΡΧ.      Θησέα, γνωρίζεις φαντάζομαι ότι με τη αναρχική συμπεριφορά σου ζημιώνεις την πόλη, προκαλείς την οργή των θεών και δημιουργείς κοινωνική αναταραχή, προτρέποντας κι άλλους πολίτες στην ανυπακοή και την παρανομία.
ΘΗΣ.      Μα, αυτοί οι άνθρωποι, οι ληστές δηλαδή, λυμαίνονταν τις συγκοινωνίες, ζητούσαν υπέρογκα ποσά για να επιτρέψουν τη διέλευση και τελικά είχαν παραλύσει τις μετακινήσεις.
ΑΡΧ.      Υπερβάλεις Θησέα, τι είναι δυο μισθοί το χρόνο για να μπορείς να ταξιδεύεις άνετα και πολιτισμένα;  Όποιος δεν έχει να πληρώσει, ας κάτσει σπίτι του να κάνει οικονομία, που θέλει και βόλτες. Τώρα δηλαδή είναι καλύτερα που οι πλούσιοι περνάνε τζάμπα και επιδεικτικά με τα πολυτελή τους τέθριππα και δεν συνεισφέρουν για το κοινό καλό;
ΘΗΣ.      Αφήστε τα αυτά. Δεν ξέρω αν σας είναι τόσο δύσκολο να το κατανοήσετε, αν παριστάνετε τον μ____κα ή αν είστε τελικά, αλλά το πρόβλημα που συζητάμε δεν είναι οι πλούσιοι. Το πρόβλημα το έχουν όλοι οι υπόλοιποι πολίτες που δεν μπορούν να μετακινηθούν. Από τους πλούσιους πρέπει να τα πάρετε χοντρά αλλού, εκεί που τα βγάζουν, όχι στα διόδια.
ΑΡΧ.      Πάντως, οι διαχειριστές, νομιμοποιούνταν να ζητούν διόδια, είχαν συμβάσεις υπογεγραμμένες με τον Δήμο, εντάξει παραδέχομαι ότι δεν ήταν κι οι καλύτερες δυνατές, θα μπορούσαμε να τις βελτιώσουμε κάποια στιγμή στο μέλλον. Άλλωστε, στη συνέντευξη τύπου που έδωσαν και οι πέντε (!) παραχωρησιούχοι (Περιφήτης, Σίνης, Σκίρωνας, Κερκύονας, Προκρούστης) όταν έμαθαν ότι πλησίαζες, είχαν δηλώσει ότι είναι διατεθειμένοι να μειώσουν ελαφρά το αντίτιμο και να εκσυγχρονίσουν λίγο τις μεθόδους τους, αρκεί να σε συλλαμβάναμε. Τώρα πες μου, ποιος θα κατασκευάσει τους δρόμους;
ΘΗΣ.      Όλες οι συμβάσεις τους ήταν έωλες, το ξέρεις καλά άρχοντα. Ας έφτιαχναν πρώτα τους δρόμους και μετά να ζητούσαν διόδια. Αυτοί ζητούσαν ακριβά διόδια για δρόμους που ίσα ίσα χωράνε να περάσουν δυο μουλάρια αντικριστά ή για δρόμους που δεν έχουν κατασκευάσει καν οι ίδιοι.
ΑΡΧ.      Εντάξει, υπάρχουν κάποια προβληματάκια, το ξέρουμε εδώ και κάποια χρόνια, αλλά θα τα λύναμε συν τω χρόνω. Πώς κάνεις έτσι;
ΘΗΣ.     Και τι άλλο έμαθα απ’ τους ληστές. Είναι λέει μέλη συμμοριών, συγγνώμη, κοινοπραξιών, που λυμαίνονται και άλλες περιοχές της Ελλάδας και τα λεφτά που έπαιρναν απ’ το ένα μέρος τα μοιράζονταν μεταξύ τους για να κατασκευάσουν δρόμους και γεφύρια σε άλλα μέρη μακρινά, στην άλλη άκρη της Ελλάδας.
Συγκεκριμένα, ο Σίνης στον Ισθμό, όταν διαμέλιζε τον προηγούμενο διαβάτη από μένα, του τόνισε σε έντονο ύφος ότι αυτά τα παθαίνει επειδή αρνείται να χρηματοδοτήσει το μεγάλο έργο της ζεύξης του Αχέροντα ποταμού. Όταν ο πολίτης του αντέτεινε ότι το μόνο που ήθελε ήταν να πάει στο σπίτι του, ότι ούτε ήξερε πού πέφτει ο Αχέροντας ούτε ενδιαφερόταν να μάθει, πολύ περισσότερο δε να χρηματοδοτήσει τη ζεύξη του, ο ληστής του είπε χαιρέκακα ότι πολύ γρήγορα θα βρισκόταν στην όχθη του παρέα με τον συνεταίρο του τον Χάροντα. Βέβαια, όταν τα έλεγε αυτά ο Σίνης δεν ήξερε ότι πολύ σύντομα θα πήγαινε κι ο ίδιος να τους συναντήσει και τους δύο: πολίτη και συνεταίρο. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να ρωτήσω αν στον Αχέροντα δέχονται e-pass.
ΑΡΧ.      Κι άλλος τζαμπατζής, θεέ μου, να δω πως θα πληρώσει τον οβολό για να διασχίσει τον Αχέροντα. Αν πάψουν κι εκεί να πληρώνουν θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα γιατί πολύ φοβάμαι ότι η τροπολογία μου δεν έχει ισχύ στον άλλο κόσμο. Τέλος πάντων. Όλες αυτές οι λεπτομέρειες θα διευθετηθούν εν ευθέτω χρόνω. Το έχουμε τονίσει τόσες φορές πια τα τελευταία χρόνια ότι θα επιληφθούμε προσωπικά του θέματος. Γιατί τόση βιασύνη πια;
ΘΗΣ.      Είναι και το άλλο, άρχοντα. Στην Κακιά Σκάλα, ο Σκίρωνας πήγε κι έστησε το λημέρι του ανάμεσα στο χωριό και τα χωράφια. Έτσι οι πολίτες είναι αποκλεισμένοι και δεν μπορούν να πάνε στη δουλειά τους. Ένας πολίτης μπροστά μου διαμαρτυρόταν ότι του έπλυνε τα πόδια 20 φορές την τελευταία εβδομάδα κι άλλες τόσες η γυναίκα του και ότι δεν άντεχε άλλο αυτήν την κατάσταση.
ΑΡΧ.      Κι ο φίλτατος Σκίρων τι του απάντησε;
ΘΗΣ.      Ότι η χελώνα πεινούσε…
ΑΡΧ.      Είδες που βιάζεσαι βρε Θησέα! Αν μου το είχες πει νωρίτερα, πριν χμμμ… καταργήσεις τον Σκίρωνα, θα τον είχα συμβουλέψει να αποσυρθεί προσωρινά από τον σταθμό είσπραξης για να ανοίξει ένα μονοπάτι πάνω απ’ το βουνό, ώστε κανείς να μην υποχρεούται πλέον να του πλένει τα πόδια αν δεν το θέλει.
ΘΗΣ.      Μα ξέρεις καλά ότι το βουνό είναι πολύ δύσβατο και επικίνδυνο και η παράκαμψη θα είναι τεράστια.
ΑΡΧ.      Ώχου, μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας ντε. Μην είμαστε κι αχάριστοι. Κι οι λήσταρχοι, ε συγγνώμη, οι μεγαλοεργολάβοι πρέπει να ζήσουν. Αυτούς δεν τους σκέφτεσαι καθόλου; Αν δεν εκμεταλλευθούν τους πολίτες πώς θα επιβιώσουν; Όπως ξέρεις, παλαιότερα εκβίαζαν απευθείας τον Δήμο, με την απειλή θρυλούμενων κακών μαντάτων που θα έφερνε ο φτερωτός Ερμής, και ο Δήμος τους έκανε όλα τα χατίρια. Όταν όμως ο Δήμος ξέμεινε από δουλειές κι από λεφτά, τους άφησε να διαλέξουν το λημέρι τους και να απομυζούν ανενόχλητοι, συγγνώμη, να υπηρετούν ήθελα να πω, τους πολίτες. Βέβαια, με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίσαμε τουλάχιστον την κατασκευή των νέων δρόμων, καθώς και την άψογη και πολιτισμένη εξυπηρέτηση των χρηστών των υπαρχόντων δρόμων.
ΘΗΣ.      Για ποια κατασκευή και άψογη εξυπηρέτηση μιλάς;
ΑΡΧ.      Να, απ’ ό,τι ξέρω ο Σκίρων, πριν τον καθαρίσεις δηλαδή, δούλευε πυρετωδώς για τη διάνοιξη των σηράγγων στην Κακιά Σκάλα.
ΘΗΣ.      Α, γι’ αυτό είχε μάλλον εκείνη την οδοντόβουρτσα δίπλα στη λεκάνη για τα ποδόλουτρα. Τον είδα να ξύνει τον βράχο με την οδοντόβουρτσα όσο περίμενε να φανούν οι επόμενοι διαβάτες. Μ’ αυτόν τον ρυθμό θα του έπαιρνε περίπου 3.000 χρόνια να ολοκληρώσει το έργο. Αλλά τι τον νοιάζει; Μήπως βιαζόταν; Είχε όλο τον χρόνο μπροστά του. Ήταν αθάνατος όπως και οι εταιρείες άλλωστε. Αλίμονο στους πολίτες, γενεές δεκατέσσερις να του πλένουν τα πόδια, φαντάζεστε πόσο γυαλιστερά θα γίνονταν μετά από τόσο πλύσιμο; Τιτάνιο έργο πραγματικά, μάλλον θα έπρεπε να πάρει και το όνομά του στο τέλος. Ή μήπως το πήρε ήδη;
ΑΡΧ.      Κι ο Προκρούστης απ’ ό,τι μαθαίνω ολοκλήρωσε τον πρώτο υπερσύγχρονο ΣΕΑ κλπ. (Σταθμό Εξυπηρέτησης Αρμάτων Και Λοιπών Περαστικών) στην έξοδο της Αθήνας, που εκτός των άλλων περιλαμβάνει δίκλινες σουίτες για όλους τους διαβάτες και ΣΠΑ που προσφέρει ειδική περιποίηση άνω και κάτω άκρων, μανικιούρ, πεντικιούρ και τα σχετικά.
ΘΗΣ.      Μανικιούρ!!!!  Πεντικιούρ!!!!  Ξέχασες την προσθετική… ύψους. Έχετε φτάσει τον ευφημισμό σε δυσθεώρητα ύψη. Ο άνθρωπος εξαρθρώνει και κόβει χέρια και πόδια, και αυτό το λέτε περιποίηση άνω και κάτω άκρων;
ΑΡΧ.      Κοίταξε Θησέα, ο Προκρούστης είναι ένας νέος και πολλά υποσχόμενος επιχειρηματίας, ο οποίος προχώρησε σε μια πολύ σοβαρή επένδυση, που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη της περιοχής και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Γνωρίζω ότι δεν διαθέτει ακόμη την απαιτούμενη εμπειρία και έτσι είναι λογικό να παρουσιάζονται κάποιες παραλείψεις και παράπλευρες απώλειες, οι οποίες ελπίζουμε ότι θα διορθωθούν με τον καιρό. Πάντως θέλω να τονίσω σε όλους τους τόνους ότι επιθυμούμε να προσελκύσουμε περισσότερες επενδύσεις σαν του Προκρούστη στον Δήμο μας και ότι θα αντιμετωπίσουμε σθεναρά όσους στέκονται εμπόδιο σε ανάλογες προσπάθειες, σαν και λόγου σου, με όλα τα μέσα που διαθέτουμε, νομικά, κατασταλτικά, κλπ. γιατί πάνω απ’ όλα είμαστε πατριώτες και θα υπερασπιστούμε μέχρις εσχάτων το δημόσιο συμφέρον και τα συμφέροντα του απλού πολίτη και του κυρίαρχου λαού.
ΘΗΣ.     !!!!!!!
Κάπως έτσι αγαπητοί μου θα μπορούσε να έχει διαμειφθεί ο διάλογος ανάμεσα στον ληστοκτόνο (ή δεν πληρώνω, δεν πληρώνω) Θησέα και τον άρχοντα υποδομών και μεταφορών που ΕΡΡΕΠΕ προς τον κυνισμό. Κάποια υπόκωφα ΜΑΓΚΡΗΤΑ ή κάποια ψελλίσματα που ακούστηκαν στην ακρόαση από άλλες παρατάξεις υπέρ της «τάξης» και της «νομιμοφροσύνης» ή περί του κινδύνου απώλειας της φερεγγυότητας των ληστών και συμμοριτών, απέναντι στους Πέρσες δανειστές, είναι ανάξια ακόμη και αναφοράς.
Ηθικό Δίδαγμα
Αγαπητοί μου, ήρθε η ώρα να πετάξουμε τον βράχο που μας φόρτωσαν στην πλάτη, να φορέσουμε τα σανδάλια μας, να σηκώσουμε το πατρογονικό σπαθί και να πάμε να καθαρίσουμε τους δρόμους από τους σύγχρονους ληστές. Θα σας πουν ότι το άνοιγμα των δρόμων είναι δράση αποσπασματική και σπασμωδική και ότι δεν οδηγεί πουθενά, παρά μόνο στην ανομία και εντέλει στην αναρχία. Πέστε τους ότι κι ο Θησέας απ’ τους δρόμους ξεκίνησε, πήρε την εξουσία και αναμόρφωσε την πόλη του. Στην ουσία επανίδρυσε την Αθήνα. Μην υποτιμάτε τους δρόμους. Γιατί, όπως λέει κι ο ποιητής: ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία…
Επιμύθιο
Όνειρα; Μπορεί, αλλά εγώ προσωπικά κάθε φορά που ακούω τον κ. Ρέππα και τον κ. Πάγκαλο να με δουλεύουν κανονικότατα και να με βρίζουν κι από πάνω, νιώθω ότι κάτι πρέπει να κάνω, κάπως πρέπει να αντιδράσω. Κι αυτό το κείμενο είναι ένα μικρό βήμα. Ας συντονίσουμε όλοι μαζί τα βήματά μας, να τραντάξουμε τη γη και να τους κάνουμε να χάσουν τον ύπνο τους.
Γιούριααααααααα!!!!!
Δικός σας,
Αργοναύτης
http://argonaftis.blogspot.com/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια