Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Ζητούν ποινικοποίηση των «τζαμπατζήδων» οι εργολάβοι! - Ελλάδα

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Ζητο
της Μαριάννας Τζάννε

Φάσκουν και αντιφάσκουν για την πορεία υλοποίησης των έργων

Ζητούν ποινικοποίηση των «τζαμπατζήδων» οι εργολάβοι!

web only

08/02/2011 15:43

http://img.protothema.gr/E51A40AF2EB7602DDF63DA47131E0317.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρόταση η μη πληρωμή διοδίων να αποτελεί πλημμέλημα και να ενταχθεί στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ώστε να επισείει ποινές για τους παραβάτες έχουν καταθέσει στην κυβέρνηση οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τα έργα.

Αντίστοιχη ρύθμιση ετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών και για τους επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών που δεν πληρώνουν εισιτήρια για τους οποίους εκτός από την επιβολή των νόμιμων προστίμων θα προβλέπεται ποινή φυλάκισης έως και 3 μήνες.

Η σχετική ρύθμιση αναμένεται να συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών.

Σε μια μαραθώνια κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν την Τρίτη οι πέντε κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για τη διόγκωση του κινήματος «Δεν πληρώνω» και άφησαν να εννοηθεί ότι τα έργα κρέμονται σε μια κλωστή εάν συνεχιστεί η αιμορραγία εσόδων από τα διόδια αλλά και από τη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων στους δρόμους.

Οι μεγαλύτερες απώλειες από τα διόδια προέρχονται από τα φορτηγά και κυρίως από εταιρίες φορτηγών, οι οποίες για λόγους μείωσης κόστους ενθαρρύνουν τους οδηγούς να μη πληρώνουν.

Αξιοσημείωτο είναι ότι στον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός - Κλειδί οι απώλειες αυτές ξεπερνούν το 30%.

Οι εταιρείες αν και απέφυγαν να αναφερθούν στις λεπτομέρειες της διαπραγμάτευσης που γίνεται το τελευταίο διάστημα με την κυβέρνηση για να τροποποιηθούν οι όροι των συμβάσεων, εμφανίστηκαν να συμφωνούν στη μείωση των διοδίων στο υπό κατασκευή εθνικό οδικό δίκτυο, χωρίς όμως να συμμερίζονται την αισιοδοξία του υφυπουργού Υποδομών κυρίου Γιάννη Μαγκριώτη ότι η μείωση αυτή μπορεί να ξεπεράσει το 50%.

Οι ανάδοχοι των πέντε προβληματικών συμβάσεων παραχώρησης εμφανίστηκαν πάντως ανακόλουθοι, όσον αφορά στην κινδυνολογία για την κατάρρευση των συμβάσεων, υποστηρίζοντας ότι οι ρυθμοί των απαλλοτριώσεων, που αποτελούν τη κύρια ρίζα του κακού για τις καθυστερήσεις στα έργα, έχουν βελτιωθεί.

ύν ποινικοποίηση των «τζαμπατζήδων» οι εργολάβοι! - Ελλάδα

Ο ΣΚΑΪ παραδίδει μαθήματα προπαγάνδας

Κάτι ψήνεται στα δελτία των 8 (και των 9) Είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις στις μέρες μας ποιο κανάλι είναι η καλύτερη ηχώ της κυβέρνησης και του ΔΝΤ. Όλα τα ίδια λένε. Για οικονομία θα μπορούσαν και να ενωθούν σε ένα μεγάλο κανάλι. Βέβαια τότε θα χάναμε την πολυφωνία… LOL. H αλήθεια είναι ότι το mega των εργολάβων πάντα ήταν η φωνή του Μαξίμου, αλλά τους τελευταίους μήνες έχει πλασαριστεί καλά και διεκδικεί αυτή τη θέση εργασίας και το εφοπλιστικό κανάλι του Αλαφούζου, ο Σκάι. Αλήθεια τι θα πει σκάι; Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκα είναι ότι αποτελεί σύντμηση της σύνθετης λέξης ΣκατοΚανΆλΙ. Τις έχω κόψει τις ειδήσεις αλλά έτυχε την προηγούμενη Παρασκευή και είδα λίγο του Σκάι. Ήμουν κουρασμένος και πρέπει να τα έχουν παίξει οι μπαταρίες του τηλεκοντρόλ. Δεν άλλαζε το γαμημένο κανάλι με τίποτα. Ήταν μαρτύριο. Έπεσα σε ένα ρεπορτάζ που πραγματικά με έκανε να αναρωτηθώ, γιατί το κράτος πληρώνει την ΕΡΤ, όταν τα “ιδιωτικά” κανάλια κάνουν κρατική προπαγάνδα τζάμπα. Ε, καλά. Το “ιδιωτικά” σε εισαγωγικά γιατί όλους αυτούς το κράτος (εμείς δηλαδή) τους ταΐζει. Business as usual. Αυτό το ρεπορτάζ λοιπόν μπορούσε να διεκδικήσει θέση τελικού στα Chef reality που έπαιζαν τον τελευταίο καιρό. Πήρε ένα μίξερ και έριξε μέσα γιατρούς, ΟΤΕτζήδες, φορτηγατζήδες, μηχανικούς. Έριξε και ολίγη από αποκλεισμό του λογιστηρίου του κράτους πριν ένα χρόνο(!) μάλλον γιατί οι πεπαλαιωμένες κινητοποιήσεις προσθέτουν κάτι το κλασικό στη γεύση. Για να το ισοφαρίσει έριξε και μια δόση από μελλοντικά κλεισίματα των δρόμων που ΘΑ κάνουν οι αγρότες. Δεν παρέλειψε να ρίξει και μετανάστες μαζί με νομική, πολυτεχνείο και άσυλο για να πετύχει προφανώς μια πιο πιπεράτη γεύση. Όλα αυτά για την κατασκευή από το τίποτα ενός πιάτου με το κωδικό όνομα “Καταλήψεις σαν μανιτάρια”. Απαραιτήτως προστέθηκαν οι λέξεις κλειδιά: λιποθυμίες, έκτροπα, ντόμινο κ.α. καθώς και η κρίσιμη επεξηγηματική φράση για όσους βλάκες δεν το έπιασαν το υπονοούμενο ότι είμαστε κατά των καταλήψεων: “οι καταλήψεις αποτελούν την πρώτη επιλογή για διαμαρτυρία”. Αντί για τον γνωστό διάλογο δηλαδή… Δεν θα μπορούσε να λείψει και ένας έμπειρος επιστήμονας για μαϊντανός που θα πιστοποιούσε την υψηλή θρεπτική αξία του πιάτου λέγοντας μια επιστημονική καφενειακή παπαριά (συγνώμη). Αλλά στο σημερινό star system της υψηλής μαγειρικής το παν δεν είναι η γεύση αλλά ύφος σιγουριάς του chef . Έτσι το πιάτο αναλαμβάνει τελικά να πουλήσει στον τηλεθεατή η Ιωάννα Μάνδρου, γνωστή από παλιότερα ως η ηχώ της αντιτρομοκρατικής. Η Ιωάννα μας παλεύει παλικαρίσια, να πείσει και τον τελευταίο πόσο καθάρματα είναι όλα αυτά τα καθάρματα και τέλος πάντων να το πω με δικά μου λόγια, πόσο άτυχος είναι αυτός ο τόπος που έχει κατσικωθεί εδώ πέρα ένας τέτοιος λαός. Στο τέλος το πιάτο γαρνίρεται με την απαραίτητη σάλτσα περί κράτους δικαίου! Αν είστε ανώμαλοι/ες δείτε το ρεπορτάζ…


Κάτι ψήνεται στα δελτία των 8 (και των 9)

Είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις στις μέρες μας ποιο κανάλι είναι η καλύτερη ηχώ της κυβέρνησης και του ΔΝΤ. Όλα τα ίδια λένε. Για οικονομία θα μπορούσαν και να ενωθούν σε ένα μεγάλο κανάλι. Βέβαια τότε θα χάναμε την πολυφωνία… LOL. H αλήθεια είναι ότι το mega των εργολάβων πάντα ήταν η φωνή του Μαξίμου, αλλά τους τελευταίους μήνες έχει πλασαριστεί καλά και διεκδικεί αυτή τη θέση εργασίας και το εφοπλιστικό κανάλι του Αλαφούζου, ο Σκάι. Αλήθεια τι θα πει σκάι; Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκα είναι ότι αποτελεί σύντμηση της σύνθετης λέξης ΣκατοΚανΆλΙ.
Τις έχω κόψει τις ειδήσεις αλλά έτυχε την προηγούμενη Παρασκευή και είδα λίγο του Σκάι. Ήμουν κουρασμένος και πρέπει να τα έχουν παίξει οι μπαταρίες του τηλεκοντρόλ. Δεν άλλαζε το γαμημένο κανάλι με τίποτα. Ήταν μαρτύριο. Έπεσα σε ένα ρεπορτάζ που πραγματικά με έκανε να αναρωτηθώ, γιατί το κράτος πληρώνει την ΕΡΤ, όταν τα “ιδιωτικά” κανάλια κάνουν κρατική προπαγάνδα τζάμπα. Ε, καλά. Το “ιδιωτικά” σε εισαγωγικά γιατί όλους αυτούς το κράτος (εμείς δηλαδή) τους ταΐζει. Business as usual.
Αυτό το ρεπορτάζ λοιπόν μπορούσε να διεκδικήσει θέση τελικού στα Chef reality που έπαιζαν τον τελευταίο καιρό. Πήρε ένα μίξερ και έριξε μέσα γιατρούς, ΟΤΕτζήδες, φορτηγατζήδες, μηχανικούς. Έριξε και ολίγη από αποκλεισμό του λογιστηρίου του κράτους πριν ένα χρόνο(!) μάλλον γιατί οι πεπαλαιωμένες κινητοποιήσεις προσθέτουν κάτι το κλασικό στη γεύση. Για να το ισοφαρίσει έριξε και μια δόση από μελλοντικά κλεισίματα των δρόμων που ΘΑ κάνουν οι αγρότες. Δεν παρέλειψε να ρίξει και μετανάστες μαζί με νομική, πολυτεχνείο και άσυλο για να πετύχει προφανώς μια πιο πιπεράτη γεύση. Όλα αυτά για την κατασκευή από το τίποτα ενός πιάτου με το κωδικό όνομα “Καταλήψεις σαν μανιτάρια”. Απαραιτήτως προστέθηκαν οι λέξεις κλειδιά: λιποθυμίες, έκτροπα, ντόμινο κ.α. καθώς και η κρίσιμη επεξηγηματική φράση για όσους βλάκες δεν το έπιασαν το υπονοούμενο ότι είμαστε κατά των καταλήψεων: “οι καταλήψεις αποτελούν την πρώτη επιλογή για διαμαρτυρία”. Αντί για τον γνωστό διάλογο δηλαδή…
Δεν θα μπορούσε να λείψει και ένας έμπειρος επιστήμονας για μαϊντανός που θα πιστοποιούσε την υψηλή θρεπτική αξία του πιάτου λέγοντας μια επιστημονική καφενειακή παπαριά (συγνώμη). Αλλά στο σημερινό  star system της υψηλής μαγειρικής το παν δεν  είναι η γεύση αλλά ύφος σιγουριάς του chef . Έτσι το πιάτο αναλαμβάνει τελικά να πουλήσει στον τηλεθεατή  η Ιωάννα Μάνδρου, γνωστή από παλιότερα ως η ηχώ της αντιτρομοκρατικής. Η Ιωάννα μας παλεύει παλικαρίσια, να πείσει και τον τελευταίο πόσο καθάρματα είναι όλα αυτά τα καθάρματα και τέλος πάντων να το πω με δικά μου λόγια, πόσο άτυχος είναι αυτός ο τόπος που έχει κατσικωθεί εδώ πέρα ένας τέτοιος λαός. Στο τέλος το πιάτο γαρνίρεται με την απαραίτητη σάλτσα περί κράτους δικαίου!
Αν είστε ανώμαλοι/ες δείτε το ρεπορτάζ…

Κοινοβουλευτική ομάδα ΠΑΣΟΚ « Το μεγαλύτερο blog της πόλης

Κοινοβουλευτική ομάδα ΠΑΣΟΚ

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=104923

http://www.protothem

Και ποινές αφαίρεσης διπλώματος και πινακίδων

Πρόστιμο 200 ευρώ για όσους δεν πληρώνουν διόδια

web only

10/02/2011 18:58

6
http://img.protothema.gr/5BD183B8BBB0A9C072A0E525F000D2C7.jpg
Παράβαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας που θα επισείει πρόστιμο 200 ευρώ, ακόμη και αφαίρεση άδειας οδήγησης, κυκλοφορίας και πινακίδων, θα θεωρείται στο εξής η μη πληρωμή διοδίων ενώ σε πλημμέλημα μετατρέπεται η άρνηση καταβολής εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες.

Με τροπολογία που κατατέθηκε την Πέμπτη στο νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών, το υπουργείο «τραβάει» το αυτί στο κίνημα του «τσάμπα» προβλέποντας ότι:

1)Για τα διόδια η αποφυγή πληρωμής «συνιστά αποκλίνουσα συμπεριφορά που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης». Η προτεινόμενη διάταξη εντάσσεται στο άρθρο 29 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπου και ρυθμίζεται η κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες.
Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί να παρεμβαίνει στο εξής η αστυνομία και να βεβαιώνει την παράβαση, για την οποία θα επιβάλλεται πρόστιμο 200 ευρώ και διοικητικές κυρώσεις όπως αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες.

Επειδή μέρος των εσόδων από τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ., αποδίδονται στους δήμους, όταν δεν πληρώνονται ο οδηγός θα έχει προβλήματα και με την εφορία καθώς το πρόστιμο θεωρείται δημόσιο έσοδο. Η παράβαση βαρύνει τόσο τον ιδιοκτήτη όσο και τον οδηγό του οχήματος.

2) Για τους επιβάτες που δεν πληρώνουν εισιτήρια στα ΜΜΜ, η παράβαση μετατρέπεται σε πλημμέλημα και θα προβλέπεται ποινή φυλάκισης έως τρεις μήνες εφόσον δεν καταβάλλουν το σχετικό πρόστιμο.

Για τις αστικές συγκοινωνίες και για την περίοδο 2011, με υπουργική απόφαση, ισχύει η δωρεάν μετακίνηση ή μειωμένες κατά 50% τιμές των εισιτηρίων για συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως άνω τω 65 ετών, παιδιά έως 112 ετών, άτομα με ειδικές ανάγκες κ.α

a.gr/greece/article/?aid=104923

Τσιτσάνης-Της Γερακινας Γιος

Με παρέσυρε το ρέμα - Βασίλης Τσιτσάνης & Χαρούλα Λαμπράκη

Stis Larisis to potami Doukissa Mitsakis from Allos gia to ekatommyrio

Μόνιμη εγκατάσταση της ευρωπαϊκής συνοριοφυλακής στο Έβρο | ειδησεις , κοινωνια | v4.ethnos.gr

Μόνιμη εγκατάσταση της ευρωπαϊκής συνοριοφυλακής στο Έβρο | ειδησεις , κοινωνια | v4.ethnos.gr

Μόνιμη εγκατάσταση της ευρωπαϊκής συνοριοφυλακής στο Έβρο

Την οριστική εγκατάσταση στον Έβρο της ομάδας των 200 ευρωπαίων συνοριοφυλάκων για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης εξετάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση17:08 10/2
mail to Εκτυπώστε το Αρθρο Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα

Την οριστική εγκατάσταση στον Έβρο της ομάδας των 200 ευρωπαίων συνοριοφυλάκων για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης εξετάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με δημοσίευμα του κοινοτικού δελτίου Europolitique.

ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μόνιμη εγκατάσταση της ευρωπαϊκής συνοριοφυλακής στο Έβρο

Παράλληλα, η Επίτροπος για τα θέματα εσωτερικών υποθέσεων, Σεσίλια Μάλμστρομ, φέρεται αποφασισμένη , σύμφωνα με δημοσίευμα του κοινοτικού δελτίου European Voice, να προωθήσει τη δημιουργία ενός κοινού συστήματος ασύλου στην ΕΕ ως το 2012.

Οι συνοριοφύλακες που επιχειρούν αυτό το χρονικό διάστημα στον Έβρο είχαν αναλάβει υπηρεσία τον περασμένο Νοέμβριο και η συμφωνία ήταν να αποχωρήσουν τον επόμενο μήνα.

Εάν, τελικώς, προχωρήσει το σχέδιο αυτό, η νέα μόνιμη υπηρεσία θα αποτελεί βραχίονα της Επιχείρησης «Ποσειδών», η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Frontex από το 2006 και αποστολή της είναι η φρούρηση των θαλάσσιων ελληνοτουρκικών συνόρων.

Πάντως, όπως αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα, αρχικά, τα κράτη που συμμετέχουν στην εν λόγω αποστολή ήταν απρόθυμα ,λόγω κόστους, να συναινέσουν στην παράταση των 200 συνοριοφυλάκων..

Ωστόσο, αναγνωρίζουν το γεγονός ότι αν αποχωρήσει αυτή η δύναμη, ο αριθμός των λαθρομεταναστών που θα περνά στην Ελλάδα θα αυξηθεί. «Δεν γίνεται να υπάρχουν 180 συνοριοφύλακες τη μία μέρα και κανείς την επόμενη», αναφέρει διπλωματική πηγή που επικαλείται η Europolitique.

Στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εμφανίζεται αισιόδοξη, καθώς θεωρεί ότι η συμφωνία επανεισδοχής που επιτεύχθηκε με την Τουρκία τον Ιανουάριο θα βοηθήσει σημαντικά στη μείωση των παράνομων μεταναστευτικών ροών προς την Ελλάδα.

Το ζήτημα αυτό αναμένεται να εξεταστεί στο συμβούλιο υπουργών εξωτερικών της ΕΕ στις 24 Φεβρουαρίου.

Όσον αφορά την δημιουργία του κοινού συστήματος ασύλου στην ΕΕ, η Σουηδέζα Επίτροπος χαρακτήρισε «απαράδεκτες» τις υφιστάμενες διαφορές στα εθνικά συστήματα χωρών που μοιράζονται τις ίδιες αξίες.

Επίσης, χαρακτήρισε απαράδεκτο ένας μετανάστης να έχει 75% πιθανότητες να γίνει δεκτή η αίτησή του για άσυλο σε μια χώρα και 1% σε άλλη.

Όπως αναφέρει το κοινοτικό δελτίο European Voice, ένα από τα κύρια προσκόμματα για τη δημιουργία ενός κοινού συστήματος ασύλου, αποτελεί η πρόταση της Επιτροπής για την προσωρινή αναστολή των επαναπροωθήσεων των αιτούντων άσυλο στο κράτος μέλος από το οποίο εισήλθαν στην ΕΕ.

Κατά το ίδιο δημοσίευμα, η κ. Μάλμστρομ σημείωσε ότι πριν από την απόφαση του δικαστηρίου μόνο η Ελλάδα και η Μάλτα υποστήριζαν την ρήτρα αναβολής, ενώ τώρα το ενδιαφέρον έχει αναπτερωθεί. «Η εν λόγω ρήτρα δεν αφορά μόνο την Ελλάδα», πρόσθεσε η Επίτροπος, τονίζοντας ότι αν η κατάσταση στη Μέση Ανατολή εκτροχιαστεί, κάποια κράτη μέλη και όχι μόνο η Ελλάδα, θα δεχτούν τεράστιες πιέσεις.

Ελλάδα: Η μετανάστευση φέρνει εξωτικό επισκέπτες μαζί σε μια ταβέρνα | Κόσμος νέα | Guardian Weekly

Ελλάδα: Η μετανάστευση φέρνει εξLetter from greeceωτικό επισκέπτες μαζί σε μια ταβέρνα | Κόσμος νέα | Guardian Weekly


iovanni ήταν πολύ ευγενικός: μας πλησίασε στη γωνία της ταβέρνας, πιάνοντας ανάκριση ματιά μου σε εκείνο το περίεργο ομάδα των νέων που κάθεται στο τραπέζι μπροστά μας.
Μερικοί από αυτούς ήταν Έλληνες, αλλά άλλοι προφανώς δεν ήταν."Είμαστε ορνιθολόγοι, από διάφορες χώρες," είπε ο Giovanni ήσυχα. "Αν θέλετε, μπορείτε να συμμετάσχετε μαζί μας αύριο το πρωί, όπου δαχτυλίδι τα πουλιά, στα πεδία εκεί πέρα."
Έχω αόριστα υπενθυμίσουμε ότι Αντικυθήρων είναι ένας τόπος όπου τα αποδημητικά πουλιά υπόλοιπο στην πορεία τους προς την Αφρικανική ακτή, αλλά εγώ δεν το θεώρησε όταν επέλεξα αυτό το νησί ως προορισμό μου: ένα μικρό βόρειο σημείο-δυτικά της Κρήτης, μόνο ένα ζευγάρι των μικρών χωριουδάκια, κατσίκες παντού, μια δέσμη των βράχων με θέα τη θάλασσα, πραγματικά ξεφεύγει από την πεπατημένη.
Αντικύθηρα σας αλιευμάτων από έκπληξη? Καθώς το πλοίο ολισθαίνει κάτω από το στενό κανάλι και απαλά αγγίζει κατά της προβλήτας, είμαι ακόμα αναρωτιέστε πώς μπορεί να σβήσει σε ένα τέτοιο μικρό χώρο.
«Δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να αναρριχηθεί πάνω από εκεί," Maria Grazia μου είπε, κρατώντας πίσω το σκυλί μας, τρελό να τρέχει μετά αγριοκάτσικα που ήταν εντελώς αδιάφορος στο εισβολής μας. Είχαμε αφήσει το αυτοκίνητό μας, όπου το χώμα κομμάτι απότομα τελείωσε, και προσπαθούσαμε να βρούμε τον τρόπο μας προς το φάρο, καθώς δεν υπήρχε δρόμος που θα ακολουθήσει, τίποτα κατά τη γνώμη, αλλά οι βούρτσες που κρατούν τσιμπήσει τα πόδια μας.
Σήμερα φτάσαμε στη βάση του λόφου και ξαφνικά είχαμε την ευκαιρία να δουν μέχρι το τέλος του ακρωτηρίου Apolytares. Να πάρει με το φάρο και την κολύμβηση στο κοντινό κρυσταλλικό νερό ήταν ένα απρόσμενο αλλά ευπρόσδεκτο δώρο.
Περιαγωγή γύρω παραλία Ξηροποτάμου σας φέρνει πίσω σε μια εποχή που μια ακμάζουσα πόλη άκμασε εδώ. Σε κοντινή απόσταση, μια μεγάλη ουλή στους βράχους που κατηφορίζει προς τη θάλασσα κόβει την ανάσα: ήταν σκαλισμένα από τους πειρατές να προφυλαχθούν και να κρύψουν τα πλοία τους και σε κάνει να σαρώσετε τον ορίζοντα, σαν να υπήρχε ένα αρχαίο πλοίο πλησιάζει, φορτωμένο με λάφυρα.
Αλλά τίποτα δεν έχει το ίδιο ωραία με τη ζεστή φιλοξενία των κατοίκων.
"Τι είναι αυτό, μια οικογενειακή συγκέντρωση;" Ρώτησα Χάρις, ενώ ήταν τοποθετώντας ένα μακρύ τραπέζι στο δρόμο μπροστά από ταβέρνα του."Οχι, απλά γείτονες που θέλουν να απολαύσουν ένα δείπνο μαζί», απάντησε, χαμογελώντας μου έκπληξη βλέμμα.
Μας ζήτησαν να ενταχθούν και μοιραστήκαμε μπουκάλι μας γκράπα, ψήσιμο μαζί σαν να είμαστε συγγενείς που προέρχονται από το εξωτερικό για να επισκεφθείτε.


Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια