Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Αεροπλάνο με Michelle Obama αναγκάστηκε να διακόψει την προσγείωση λόγω του λάθους




Αεροπλάνο με Michelle Obama αναγκάστηκε να διακόψει την προσγείωση λόγω του λάθους



 Λευκός Οίκος αεροπλάνο που μετέφερε Michelle Obama ήρθε επικίνδυνα κοντά σε ένα 200-ton στρατιωτικών τζετ φορτίου και αναγκάστηκε να διακόψει την προσγείωση του σε κοινή Βάση Andrews τη Δευτέρα ως αποτέλεσμα λάθος ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας, σύμφωνα με την ομοσπονδιακή αξιωματούχους εξοικειωμένοι με το περιστατικό.




The government said air traffic controllers would have more time to rest between shifts under new work rules announced Sunday. (April 17)
Video: Η κυβέρνηση είπε ότι οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας θα έχουν περισσότερο χρόνο για ανάπαυση ανάμεσα στις βάρδιες με τους νέους κανόνες εργασίας ανακοίνωσε την Κυριακή. (17 Απριλίου)
Περισσότερα Για Την Ιστορία Αυτή
Τελικά ελεγκτές στην Andrews φοβόταν την εκτόξευση φορτίου δεν θα προκύπτει από το διάδρομο στο χρόνο, δήλωσε ο αξιωματούχους, που μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας, επειδή δεν είναι εξουσιοδοτημένος να μιλήσει για τις υπηρεσίες τους.
FAA αξιωματούχοι επιβεβαίωσαν ότι η πρώτη κυρία ήταν στο αεροπλάνο, αλλά δεν είχε καμία πρόσθετη άμεση παρατήρηση. Οι αναμένεται να κυκλοφορήσει μια δήλωση αργότερα την Τρίτη. Το γραφείο του της πρώτης κυρίας δεν είχε επίσης κανένα άμεσο σχόλιο.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας , που ήδη ασχολείται με μια σειρά από διαμάχες που αφορούνελεγκτών ύπνο και βλέποντας μια ταινία για τη δουλειά, έστειλε μια ομάδα ερευνητών της Τρίτης στο κέντρο Warrenton ελέγχου ραντάρ , όπου το λάθος έγινε.
Η πρώτη κυρία επέστρεφε από μια τηλεοπτική εμφάνιση και άλλων εκδηλώσεων με Jill Μπάιντεν στη Νέα Υόρκη και ήταν πάνω σε ένα Boeing 737 που είναι μέρος της προεδρικής του στόλου των φλεβών, όταν παρουσιάστηκε το σφάλμα κατά την τελική προσέγγιση στο Andrews.
Οι ελεγκτές στον πύργο στην Andrews αναγνώρισε ότι η μαζική C-17 και η πτήση Ομπάμα, έχει οριστεί EXEC1F, μια ταξινόμηση για ένα αεροπλάνο που μετέφερε τα μέλη της οικογένειας του προέδρου, ήταν πάρα πολύ κοντά, όταν ο ελεγκτής Warrenton παραδίδονται από την ευθύνη για δύο αεροσκάφη.
Οι διέταξε το αεροπλάνο του Ομπάμα για να εκτελέσει μια σειρά S-στροφές σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει μια ασφαλή απόσταση μεταξύ αυτού και των C-17, οι ομοσπονδιακοί αξιωματούχοι. Όταν οι χειρισμοί αυτοί απέτυχαν να επιτευχθεί η απαιτούμενη απόσταση μεταξύ των δύο επιπέδων - και οι ελεγκτές Andrews πραγματοποίησε την εκτόξευση φορτίου δεν θα έχουν χρόνο να κατεβείτε από το διάδρομο πριν από τις προεδρικές αεροπλάνο έφτασε - οι αποτυχημένες προσγείωση του αεροπλάνου Ομπάμα και την υποχρέωσε να τον κύκλο της αερολιμένα.
Επειδή μετά το αεροπλάνο, προκαλεί σοβαρές αναταράξεις και, σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να προκαλέσει ένα αεροπλάνο που μπαίνει σε συντριβή, η FAA έχει αυστηρές προδιαγραφές για πόση απόσταση ελεγκτές θα πρέπει να διατηρεί μεταξύ αεροπλάνων.
Ένα πλήρως εξοπλισμένο C-17 μπορεί να δημιουργήσει τέτοια αναταραχή ότι η FAA απαιτεί πέντε μιλίων διαχωρισμού πίσω από αυτό. Οι προεδρικές στόλος 737 ήδη ήταν πολύ πιο κοντά από ότι όταν το handoff πραγματοποιήθηκε από Potomac τερματικό ραντάρ ελέγχου προσέγγισης (TRACON) μονάδα στην Warrenton.
"Ο υπεύθυνος διαχειριστής και ο πύργος στην Andrews έκανε πολλά πράγματα για να προσπαθήσουν να αυξήσουν το διαχωρισμό κατά την τελική προσέγγιση [] πριν παραγγείλουν ένα πηγαίνω-γύρω», δήλωσε ανώτερο στέλεχος της FAA εξοικειωμένοι με το περιστατικό.
Ο διαχειριστής της FAA, δήλωσε ο υπεύθυνος της TRACON εξέθεσε "πραγματικά κακή τεχνική ελεγκτή."
"Δεν ήταν μόνο αυτός να τους πάρει πάρα πολύ κοντά, είπε ο [ελεγκτή Andrews] ότι ήταν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους από ό, τι ήταν», είπε.
Όταν το handoff συμβεί, τα αεροπλάνα ήταν 3,08 μίλια μεταξύ τους, δείχνει ραντάρ, αλλά ο ελεγκτής TRACON είπε ο πύργος Andrews ότι ήταν τέσσερα μίλια μακριά. Πριν δώσω off, ο υπεύθυνος της TRACON προειδοποίησε πιλοτική Ομπάμα πιθανών απορρεύματος ανατάραξης.
Στον πύργο Andrews, οι ελεγκτές που έχουν ήδη είχε εντοπίσει «μια σοβαρή απώλεια διαχωρισμού", αλλά ήταν απρόθυμοι να επικοινωνήσετε TRACON να το επισημάνω, δήλωσαν αξιωματούχοι.
Οι ελεγκτές Andrews διέταξε την S-στροφές, μόλις αναλάβει την ευθύνη, αλλά τα δύο αεροπλάνα ακόμα ήρθε πιο κοντά. Τέλος, φοβούμενοι το C-7 δεν θα μπορούσε να κατεβείτε 19L διάδρομο εγκαίρως για το αεροπλάνο Ομπάμα στη γη, που διέταξε EXEC1F να εγκαταλείψετε την προσπάθεια προσγείωσης.
«Στο μεγάλο σχέδιο των πραγμάτων, γεγονότα όπως αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά", δήλωσε ένα άλλο ομοσπονδιακό υπαλλήλου, ο οποίος συνεργάζεται με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας, αλλά δεν είναι εξουσιοδοτημένος να μιλήσει δημόσια. «Δυστυχώς, αυτό περιλαμβάνει ένα προεδρικό αεροπλάνο."
Τόσο go-arounds και λάθη από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι σπάνιες. Ελεγκτές σε Potomac TRACON, οι οποίοι κατά περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια πτήσεις ετησίως σε αεροδρόμια περιοχή, έκανε ρεκόρ στον αριθμό των σφαλμάτων το 2010.
Nationwide, καταγράφονται τα σφάλματα εκ μέρους των υπευθύνων αυξήθηκαν 51 τοις εκατό πέρυσι, σε 1.869.
Potomac καταγράφηκαν 52 λάθη ελεγκτή, μια αύξηση από 21 καταγράφηκε το 2009. Σε σημείωμα προς το προσωπικό του τελευταίου έτους, ο διευθυντής της μονάδας σε πράξεις "καθορισμένη αύξηση προχειρότητα ή κακή τήρηση των SOP και τις διαδικασίες εγχειρίδιο."
Στις περισσότερες περιπτώσεις - τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο - αεροπλάνα ήρθαν πολύ κοντά, αλλά χωρίς τον κίνδυνο της σύγκρουσης? Σε ορισμένες, όμως, μοιραίες συνέπειες ήταν στενά αποφεύχθηκε.
Ο πηγαίνω-γύρω θεωρείται από τους ελεγκτές ως μια εντελώς συνηθισμένη διαδικασία για την ασφάλεια που κρατά αεροπλάνα από μεγαλύτερο πρόβλημα.
Τον Οκτώβριο, Reagan National Airport καταγράφηκαν 39 go-arounds, Dulles International Airport είχε 20 και Βαλτιμόρη-Ουάσιγκτον Διεθνές Αεροδρόμιο Marshall είχε τρεις, σύμφωνα με εσωτερικό έγγραφο της FAA. Τον περασμένο Αύγουστο, με τα αρχεία της FAA, τουλάχιστον επτά περιπτώσεις στις οποίες τα αεροπλάνα κατά την τελική προσέγγιση στο Εθνικό διατάχθηκαν να πάει γύρω »λόγω της κίνησης στο διάδρομο."
Ότι η κίνηση στο διάδρομο θα μπορούσαν να είναι εκεί, επειδή ένα αεροπλάνο που μόλις προσγειώθηκε δεν έχει φύγει από το έδαφος αρκετά γρήγορα ή, το πιθανότερο, ένα αεροπλάνο εκκαθαριστεί για την απογείωση έχει dawdled στο διάδρομο παρελθόν, τη στιγμή που ο υπεύθυνος της επεξεργασίας αναμένεται να είναι φύγει .
Το 2010, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών έκανε ένα άνευ προηγουμένου βήμα, αρχίζοντας να διερευνήσει τα σοβαρότερα λάθη από ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Μεταξύ των περιπτώσεων υπό εξέταση NTSB είναι σχεδόν συγκρούσεις μεταξύ ενός Boeing 737 και ένα ελικόπτερο στο Χιούστον? Ένα Boeing 777 και ένα μικρό αεροπλάνο στο Σαν Φρανσίσκο? Και ένα Airbus 319 και Boeing 747 στο Anchorage.
Ένας άλλος υπό εξέταση περίπτωση είναι ένα περιστατικό πέρυσι κοντά σε National ότι εμπλέκονται ένα αεροσκάφος που μεταφέρουν μέλος του Κογκρέσσου. Δημ. ΣΤ. James Sensenbrenner νεώτερος (R-Wis.) απαίτησε μια εξήγηση από την FAA, μετά την πτήση του Ηνωμένου Airlines δεσμεύεται για την Εθνική swerved να αποφευχθεί άλλη μια εκτόξευση, μετά τη συνάντηση ενεργοποιημένη τη σύγκρουση εν πλω σύστημα αποφυγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια