Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Σχετικά με την ομάδα ΔΙΑΣ






Σχετικά με την ομάδα ΔΙΑΣ

Θα ήθελα μέσω του μπλοκ σας να ευχαριστήσω θερμά τα παιδιά της ομάδας ΔΙΑΣ και εξηγώ αμέσως το γιατί....
Ειμαι οδηγος ταξι και σημερα το πρωι 08.05 στην Ουλοφ Παλμε με σταματαει ενα παλληκαρι και με ρωταει αν μπορω να μεταφερω καποιον με σκωληκοειδιτη αμεσα στο Ιπποκρατειο που οπως μου ειπε εφημερευε.Φυσικα δεχτηκα και αφου τον επιβιβασαμε με δυσκολια καθως ειχε διπλωθει στα δυο απο τους πονους ξεκιναω με κορνες και αλαρμ για το Ιπποκρατειο.Εκει ενας σεκιουριτι με ενημερωνει πως δεν εφημερευει το Ιπποκρατειο και αφου ρωτησε και καποιον αλλον μου ειπε να παω στον Ευαγγελισμο που εφημερευει.Βγαινω με τα χιλια Βασ.Σοφιας,ανεβαινω αναποδα την Μαρασλη και φτανω Ευαγγελισμο.Ενας σεκιουριτι απαθεστατος μου λεει πως "εφημερευουμε παλληκαρι αλλα απο τις 14.30 και μετα" και τι να κανω ρε φιλε του λεω να περιμενω ως τις 14.30 με τον ανθρωπο να βογγαει??Αντε να φερεις κανα γιατρο.Φευγει και γυρναει σε λιγο λεγοντας μου πως "μονο μια νοσοκομα ειναι εδω και τι να σου κανει και μια νοσοκ! ομα..." εν τω μεταξυ ο ανθρωπος πισω ν α βογγαει απο τους πονους οποτε δεν ειχα και πολυ χρονο για κουβεντες.Τον ρωταω ποιο εφημερευει τελικα και μου λεει δεν ξερω!!Δεν ...... λεω θα τον παω στο Λαικο και θα τον βαλω με το ζορι μεσα.Με το που βγαινω ξανα Βασ.Σοφιας να γινεται χαμος απο κινηση και "φυσικα" κανενα βοιδι δεν εκανε ακρη το αυτοκινητο του μονο κοιταγανε με περιεργεια.Εκει ειναι που εσκασαν μυτη 2 μηχανες της ΔΙΑΣ και με το που τους εξηγησα την κατασταση,χωρις κουβεντα, ανελαβαν να με οδηγησουν ταχυτατα στο Λαικο ανοιγοντας μου δρομο.Ευτυχως εκει τον παρελαβε ενας ‚ νοσοκομος και απο εκει και περα δεν ξερω τι εγινε τελικα γιατι επρεπε να μετακινησω και το ταξι που το αφησα οπως οπως στη μεση του δρομου.Να ειναι καλα τα παιδια με τις μηχανες τους που βοηθησαν τοσο πολυ και καταφεραμε να τον παμε εγκαιρως στο νοσοκομειο.Και παλι χιλια ευχαριστω!!Ευχομαι να εχουν παει και ολα καλα με την υγεια του παιδιου που παρεπιπτοντως παρα τον πονο του και το βασανο του μου ειχε αφησει στο καθισμα μου χρηματα για την κουρσα!

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια