Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Δήλωση ΦΩΤΙΑ από την Ε.Μελέτη »Έχω κάνει ΣEΞ με…»

Δήλωση ΦΩΤΙΑ από την Ε.Μελέτη »Έχω κάνει ΣEΞ με…»

» Έχω πάει με… λίγους άντρες…» «Δεν χαρίζομαι εύκολα κι αυτό, βέβαια, μου κοστίζει, μπορεί να μείνω και σε περίοδο αποχής για πολλούς μήνες». Αυτά ήταν τα λόγια της Ελεονώρας Μελέτη, όταν ο Γιώργος Λιάγκας τη ρώτησε για όλα όσα γράφονται για την προσωπική της ζωή.
Η παρουσιάστρια μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό μου» για τη σχέση της με τον έρwτα και το σeξ και αποκάλυψε ότι αυτή την περίοδο δεν είναι μόνη της
Με έχουν αποκαλέσει ακόμα και ξενέρωτη στον τρόπο που ανταποκρίνομαι σε ένα φλερτ και εκτός απ” αυτό, δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου οne night stand», δήλωσε η παρουσιάστρια ενώ συνέχισε λέγοντας ότι μόνο η σχέση της με τον Γιάννη Ολζιέρσκι έχει δει το φως της δημοσιότητας, φέρνοντας παράδειγμα μία πρόσφατη σχέση που είχε, η οποία κράτησε τέσσερεις μήνες και δεν έγινε αντιληπτή από τα μέσα.

Η Ελεονώρα Μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι, πέραν του χαρακτήρα της που βγαίνει προς τα έξω, η ίδια είναι ευαίσθητη, συναισθηματική και «γατούλα» με το σύντροφό της, μόλις κλείνει η πόρτα του σπιτιού. Είναι επίσης περιποιητική, φτάνει να μην της «γυρίσει» το μάτι όπως είπε χαρακτηριστικά. Όσο για το ποιος είναι ο ιδανικός άντρας;

«Δεν υπάρχει ιδανικός άντρας όπως δεν υπάρχει ιδανική γυναίκα», δήλωσε η παρουσιάστρια ενώ συνέχισε λέγοντας ότι ιδανικός, είναι ίσως αυτός που είναι πιο κοντά σε σένα – εννοώντας τον εαυτό της.

«Σίγουρα θα μου άρεσε να είναι δραστήριος, δε μπορώ καθόλου τους μαλθακούς, αντικοινωνικούς, του καναπέ γκόμενους καθόλου, είναι το χειρότερό μου», είπε η Ελεονώρα Μελέτη, δείχνοντας έτσι ποια χαρακτηριστικά θα ήθελε να έχει ένας ενδεχόμενος σύντροφός της ενώ αποκάλυψε ότι η οικονομική του κατάσταση δεν την αφορά, αφού μπορεί και η ίδια
 

Πηγή: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια