Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Δείτε βίντεο: Ο πατέρας του Παύλου Φύσσα περιγράφει πώς έγινε η δολοφονία


Δείτε βίντεο: Ο πατέρας του Παύλου Φύσσα περιγράφει πώς έγινε η δολοφονία








Ο γιατρός μου είπε ότι το μαχαίρωμα στην καρδιά είναι επαγγελματικό», επισημαίνει στις δηλώσεις του ο Παναγιώτης Φύσσας

Ο πατέρας του δολοφονημένου 34χρονου Παύλου Φύσσα, δεν μπορεί να πιστέψει ακόμη το χαμό του παιδιού του καταλογίζοντας ευθύνες για την αργοπορία του ασθενοφόρου. 
Συνελήφθη και η σύζυγος του δολοφόνου του Παύλου Φύσσα
Ο Παναγιώτης Φύσσας βρέθηκε σήμερα το πρωί στο σημείο της δολοφονίας του γιου του, δηλώνοντας: «Μου είπαν ότι έβλεπαν τη μπάλα ο γιος μου με δυο άλλα άτομα. Κάποιος από την παρέα είπε κάτι για τους χρυσαυγίτες και κάποιος ειδοποίησε τους χρυσαυγίτες. Οι αστυνομικοί ήταν εδώ, φύγανε και ξαφνικά τον κυνήγησαν. Ο γιος μου ήταν εδώ και τον κυνήγησαν εδώ». 

«Ο γιος μου μπήκε μπροστά, έδιωξε τα παιδιά και ένας έρχεται με το αμάξι ανάποδα βγαίνει και τον καρφώνει στην καρδιά. Ο γιατρός μου είπε ότι είναι επαγγελματικό χτύπημα», επισημαίνει στις δηλώσεις του. 

Ο πατέρας του Παύλου Φύσσας, σύμφωνα με τα όσα του μετέφεραν άνθρωποι από την περιοχή, συμπλήρωσε: «Τα παιδιά πήραν μπύρες για να πάνε να κάτσουν κάπου εδώ. Τους μιλούσαν και μετά μου είπαν ότι αφού έβγαλε το μαχαίρι κατέβηκε μια κοπέλα αστυνομικός και του λέει όχι το μαχαίρι. Η κοπέλα του γιου μου τους έλεγε “χωρίστε τους, δεν βλέπετε τι γίνεται;” Της είπαν “είναι πολλοί, πώς να τα βάλουμε εμείς μαζί τους;”».







πηγή 





video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια