Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Naomi Oni, Dagenham θύμα επίθεσης οξύ, «ήθελε να πεθάνει»


Naomi Oni, Dagenham θύμα 

επίθεσης με οξύ, «ήθελε να 

πεθάνει»



Naomi Oni μετά την επίθεση με οξύ
Naomi Oni, δήλωσε ολόκληρο το κεφάλι της ήταν πρησμένο μετά την επίθεση


Naomi Oni, 20, είπε ότι δέχθηκε επίθεση από ένα άτομο που φοράει ένα πέπλο που καλύπτει το πρόσωπό του μετά την αποβίβαση από το λεωφορείο στο Lodge Avenue, Dagenham, στις 30 Δεκεμβρίου.

Είπε: "Δεν είμαι   ποτέ τόσο φοβισμένη  στη ζωή μου, ήξερα ότι ήταν οξύ..
"Την πρώτη φορά που είδα σοκαρίστηκα. Δεν ήθελα να ζήσω μόλις είδα το πρόσωπό μου."
Μις Oni, ο οποίος εργαζόταν σε κατάστημα εσωρούχων Victoria Secret στο Westfield, Stratford, αναρρώνει μετά υποβάλλονται σε χειρουργική επέμβαση για τα εγκαύματα που υπέστη στην επίθεση.
Naomi Oni
«Το πρόσωπο αυτό καταστράφηκε 
Όταν είδε τον εαυτό της πρώτα στον καθρέφτη, είπε: «Το κεφάλι μου ήταν 10 φορές το μέγεθος, το πρόσωπό μου ήταν μαύρο, τα μάτια μου ήταν πρησμένα και τα μάτια μου ήταν να αποκόψει.
"Νόμιζα ότι επρόκειτο να πάει τυφλός: Ήμουν τρομοκρατημένος."
Αποφασισμένη να μείνει θετική παρά τους τραυματισμούς της, είπε τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν πολύ χειρότερα.
«Ο Θεός μου έδωσε μια ζωή για κάποιο λόγο και αυτό είναι που με κρατά πηγαίνει."
Είπε το BBC του Λονδίνου που έκανε δρόμο για το σπίτι από την εργασία της, όταν η επίθεση έγινε σε περίπου μία παρα είκοσι π.μ. GMT.
"Πήρα από την στάση του λεωφορείου από το σπίτι μου και ήταν έτοιμος να διασχίσει το δρόμο, ένιωσα μια παρουσία πίσω μου και έτσι αποφάσισα να κοιτάξουμε πίσω.
«Είδα αυτό που φαινόταν να είναι μια κυρία φορώντας ό, τι νομίζω ότι είναι μια χιτζάμπ (sic), τα οποία ήταν ως επί το πλείστον μαύρο.
"Θυμάμαι που τρόμαξε και σοκαρισμένος, σκέφτεται« δεν θυμάμαι την αποβίβαση από το λεωφορείο μαζί μου, δεν άκουσα βήματα πίσω μου ».
περισοτερα bbc.co.uk


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια