Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Νάντια Μαυρίδη: Δυναμική με ευαισθησίες!


Νάντια Μαυρίδη: Δυναμική με ευαισθησίες!









Η εκρηκτική Νάντια σε δύο μήνες γίνεται 25 ετών! Μπορεί να φαίνεται δυναμική -άλλωστε είναι μια Κριαρίνα- ωστόσο είναι και ιδιαίτερα ευαίσθητη. «Απλώς δείχνω πολύ σκληρή και δυνατή. Ομως έχω τις αδυναμίες μου» παραδέχεται. 


Οι φίλοι της αναγνωρίζουν το αστείρευτο χιούμορ της και την αποκαλούν χαρούμενο άνθρωπο, αλλά και τελειομανή. 

Δουλεύει ως κομμώτρια και μακιγιέζ, ενώ τον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το μόντελινγκ. Αποδέχεται επιλεκτικά μόνο ενδιαφέρουσες προτάσεις για φωτογράφηση, ενώ λέει συστηματικά όχι στην... πασαρέλα. «Το όνειρό μου είναι κάποια στιγμή να γίνει όλος ο κόσμος ευτυχισμένος». 








ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ: Γεννήθηκε στις 25 Μαρτίου στη Ρωσία και εδώ και δέκα χρόνια μένει μόνιμα στην Ελλάδα.

ΠΤΥΧΙΑ (ΓΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟ): Μιλάει αγγλικά, ξέρει ρώσικα, γερμανικά και βέβαια ελληνικά. «Εχω δίπλωμα κομμωτικής και τώρα ετοιμάζομαι να σπουδάσω και οικονομικά».

ΠΑΡΘΕΝΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ: Τον περασμένο Οκτώβριο ως cover girl ανδρικού περιοδικού. 

ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ: «Να ανοίξω το δικό μου κομμωτήριο και να συνεχίζω να ασχολούμαι με το μόντελινγκ».

ΣΤΙΓΜΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ: Τα... ταξίδια! «Εχω βάλει στόχο να γυρίσω όλα τα νησιά της Ελλάδας. Μέχρι τώρα έχω επισκεφτεί 22». 

ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΜΕ... «Τον εαυτό μου. Μου αρέσει να προσέχω τον εαυτό μου, να τον φροντίζω, αλλά και να αφιερώνω χρόνο σε αγαπημένους φίλους».

ΣΥΧΝΑΖΕΙ: Σε κλαμπ της Ιεράς Οδού που είναι funky, αλλά και σε «σινιέ» εστιατόρια της Κηφισιάς.

Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΑΝΤΡΑΣ: «Πρέπει να είναι κύριος, να με προσέχει. Τον θέλω επίσης ψηλό και με καλλίγραμμο σώμα»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια