Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Τα ναρκωτικά «έστειλαν» τη Ματούλα στο χειρουργείο


Τα ναρκωτικά «έστειλαν» τη Ματούλα στο χειρουργείο





Τα ναρκωτικά «έστειλαν» τη Ματούλα στο χειρουργείο - Media

«Τα ναρκωτικά σε εκδικούνται ακόμα κι όταν δεν τα πίνεις»! Η δήλωση αυτή ανήκει στη Ματούλα, η οποία, ύστερα από 27 χρόνια που είναι «καθαρή», αντιμετωπίζει σήμερα τις συνέπειες της χρόνιας χρήσης.



Τι της συνέβη; Με απλά λόγια, τα ναρκωτικά την έστειλαν στο χειρουργείο! Η κοσμική περσόνα του Κολωνακίου, το όνομα της οποίας έχει συνδεθεί με τη χρυσή εποχή της κοσμικής Αθήνας, λίγο προτού μπει στο νοσοκομείο, όπου υπεβλήθη χθες σε μια δύσκολη και πολύωρη επέμβαση, μίλησε στην «Espresso» για την επώδυνη περιπέτειά της. «Εδώ και 10 χρόνια αντιμετώπιζα πρόβλημα με την αναπνοή μου, ενώ δεν μπορούσα ούτε να καταπιώ καλά, γεγονός που οφειλόταν στο ότι έκανα τα ναρκωτικά από τη μύτη μου. Δυστυχώς, τον τελευταίο καιρό το πρόβλημά μου έφτασε στο αμήν! Η πάνω γνάθος και τα ούλα μου έφτασαν στο σημείο ν' αλλάξουν μέχρι και τη χροιά της φωνής μου, λόγω της κλίσης που έχουν πάρει προς τα πίσω».
Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημά της, οι θεράποντες ιατροί μεγάλου δημόσιου νοσοκομείου πήραν οστά από τη λεκάνη και από τα γόνατά της και «έχτισαν» στο στόμα της μια καινούργια πάνω γνάθο, ενώ πρόσθεσαν και νέες μεμβράνες ιγμορείου στη μύτη της, που είχαν καταστραφεί από τη χρήση των ναρκωτικών. «Αυτό είναι ακόμη ένα τίμημα που πληρώνω ως χρήστης ναρκωτικών. Από το 1970 έως το 1972 έπαιρνα κόκα και από το 1972 έως το 1990 έπινα ηρωίνη» μας είπε λίγες ώρες προτού κάνει εισαγωγή στο νοσοκομείο η αντισυμβατική περσόνα, η οποία, όπως μας έκανε σαφές, ο λόγος που δημοσιοποιεί κι αυτή την περιπέτειά της, μέσω της εφημερίδας μας, είναι γιατί θέλει να μάθει ο κόσμος, και κυρίως οι νέοι άνθρωποι, τις καταστροφικές συνέπειες των ναρκωτικών.
«Ολα μου τα προβλήματα τα αντιμετωπίζω μόνη κι αυτό το “πακέτο” που περνάω τώρα μόνη μου το αντιμετωπίζω. Μόνη μου μεγάλωσα το παιδί μου, μόνη μου ξεπέρασα τα ναρκωτικά, όπως και τη φυλακή όπου μπήκα. Ολα τα... παλούκια της ζωής τα έφαγα μόνη από 12 χρονών που έχασα τη μητέρα μου και η αλήθεια είναι πως κάθε φορά που έχω ένα πρόβλημα γίνομαι και πιο δυνατή...» εξομολογήθηκε.
Ευτυχώς, το πολύωρο χειρουργείο της Ματούλας, το οποίο άρχισε χθες το πρωί και ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα, στέφθηκε με επιτυχία. Σύμφωνα με τους γιατρούς της, η ίδια αναρρώνει πλέον σε θάλαμο και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Από δω και πέρα και για τρεις μήνες θα τρέφεται με αλεσμένη τροφή, που θα ρουφά από ένα χοντρό καλαμάκι. Εν συνεχεία θα ακολουθήσει και νέα επέμβαση για να εμφυτευτούν δόντια στην πάνω γνάθο της.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια