Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

«Με την απώλεια του πατέρα μου έχασα όλη μου την περιουσία» (Video)

«Με την απώλεια του πατέρα μου έχασα όλη μου την περιουσία» (Video)











«Με την απώλεια του πατέρα μου έχασα όλη μου την περιουσία» (Video) - Media




Τα τελευταία χρόνια φιλοξενείται στο «Σπίτι του Ηθοποιού» και θέλησε να μιλήσει στη Χριστίνα Λαμπίρη και τον Παναγιώτη Κουνιάκη τόσο για την πορεία του όσο και για τις δύσκολες στιγμές που βίωσε.


Ο λόγος για τον Δήμο Μυλωνά ο οποίος τόνισε ότι το «Σπίτι του ηθοποιού» ίσως είναι παρεξηγημένο ως προς τις συνθήκες διαβίωσης που προσφέρει. Εστίασε, λοιπόν, στο γεγονός ότι η κατάσταση για όποιον φιλοξενείται εκεί είναι όμορφη καθώς δέχεται μια ζεστή αγκαλιά και ζει χωρίς να στερείται τίποτα. Επίσης, επισήμανε ότι  ο καθένας μπορεί να βρεθεί σε δύσκολη θέση κατά τη διάρκεια της ζωής του και για εκείνον η στιγμή αυτή ήρθε όταν έχασε τον πατέρα του και μαζί με αυτόν, όλη του την περιουσία.
«Είχα την απώλεια του πατέρα μου όπου χάσαμε όλη την περιουσία μας. Με φιλοξένησε ο Γιώργος (Αλκαίος) τα δύο τελευταία χρόνια στη Μήλο και μετά έρχεται η Άννα Φόνσου και άνοιξε την αγκαλιά της και μου λέει ώσπου να ορθοποδήσετε οικογενειακά έλα στο Σπίτι του Ηθοποιού. Το Σπίτι του Ηθοποιού δεν ξέρει κανείς τι είναι. Είναι μια πολυτελής πανσιόν. Είναι υπερλούξ. Όλοι περνάμε δυσκολίες σε αυτή τη ζωή, ευτυχώς που σε αυτή την κατηγορία των επαγγελματιών όπως είναι οι ηθοποιοί, υπάρχει αυτός ο οργανισμός. 25 χρόνια παλεύει η Άννα.
Εγώ και η μητέρα μου έχουμε μείνει, η οποία μένει σε κάποιες φίλες της και εγώ έμεινα στο Σπίτι του Ηθοποιού. Έβγαλα χρήματα από τις δουλειές που διοχετεύτηκαν σε υποχρεώσεις όπως το μεγάλωμα του παιδιού μου. Αγόρασα ένα σπίτι, μετά το πούλησα. Δεν είναι όλοι καλοί διαχειριστές της προσωπικής τους οικονομίας. Εγώ δεν το είχα αυτό το πράγμα, δεν ξέρω να το διαχειρίζομαι καλά. Ότι μπόρεσα να περισώσω το περιέσωσα. Από εκεί και πέρα, εμείς οι καλλιτέχνες ζούμε λίγο τη στιγμή», εκμυστηρεύτηκε ο ηθοποιός και κειμενογράφος
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο παρακάτω βίντεο










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια