Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Πρωτοφανής καβγάς Φουρθιώτη - Καρβέλα Star Academy: Ο Καρβέλας είπε ηλίθιο τον Φουρθιώτη on air (Video)

Star Academy: Ο Καρβέλας είπε ηλίθιο τον Φουρθιώτη on air (Video)


Star Academy: Ο Καρβέλας είπε ηλίθιο τον Φουρθιώτη on air (Video) - Media

Πρωτοφανής καβγάς Φουρθιώτη - Καρβέλα





Πρωτοφανής καβγάς ξέσπασε το βράδυ του Σαββάτου στο show του Epsilon Star Academy ανάμεσα στον μουσικοσυνθέτη Νίκο Καρβέλα και στον Μένιο Φουρθιώτη. Ο Νίκος Καρβέλας διαμαρτυρήθηκε στον αέρα που δεν του δόθηκε ο λόγος για να κάνει την κριτική του δυο φορές και ξέσπασε κατά του παρουσιαστή, ο οποίος ήθελε να συνεχίσουν τη διαδικασία του show και θέλησε αρχικά να του αφαιρέσει το λόγο κλείνοντας του το μικρόφωνο.

«Παρακαλώ πολύ! Αν συνεχίσετε θα κλείσω το μικρόφωνο. Κύριε Ασπρούλια παρακαλώ πολύ κόψτε του τον ήχο» είπε ο παρουσιαστής.

Στην επόμενη διαγωνιζόμενη ο Μένιος Φουρθιώτης έδωσε το λόγο στον κριτή, όμως ο Νίκος Καρβέλας επανήλθε δριμύτερος και αυτή τη φορά η κριτική του αφορούσε στον ίδιο τον παρουσιαστή.

Καρβέλας: «Η δικτατορία σας τελείωσε;».

Φουρθιώτης: «Αυτός είναι ο κανονισμός του Star Academy. Αν σας αρέσει. Αν δεν σας αρέσει είναι δικό σας θέμα και δεν αφορά το τηλεοπτικό κοινό. Εδώ ο ρόλος σας είναι για να κρίνετε».



Κ: «Κι εσείς όχι για να κρίνετε εμάς. Δεν μπορείτε να κρίνετε εμένα».

Φ: «Αυτή είναι η διαδικασία του Star Academy. Αν δεν σας αρέσει μπορείτε να αποχωρήσετε! Η πόρτα είναι ανοιχτή. Από εκεί παρακαλώ».

Κ: «Ποιος το κρίνει αυτό;»

Ο Μένιος Φουρθιώτης προσπάθησε να δώσει το λόγο στην Ναταλία Γερμανού για να κάνει την κριτική της για την Χριστιάνα Μπούνια, όμως ο Νίκος Καρβέλας συνέχισε:

«Υπακούστε λοιπόν και μιλήστε στη δικτατορία του παρουσιαστή που κρίνει ποιοι είναι οι όροι. Δεν μπορείτε να μην επιτρέπετε να μιλούν οι κριτές».

Φουρθιώτης: «Κύριε Καρβέλα αν δεν σας αρέσει να αποχωρήσετε από το show».

Καρβέλας: «Είστε για να παρουσιάζετε όχι για να κρίνετε».

Φ: «Αν δεν σας αρέσει η διαδικασία αποχωρήστε! Αποχωρήστε!»

Κ:«Με διώχνετε; Όταν αποφασίσετε να γίνετε παρουσιαστής και να εκτελείτε τα χρέη του παρουσιαστή…».

Φ: «Δεν είστε εδώ για να με κρίνετε κύριε Καρβέλα εσείς. Είμαι εδώ για να με κρίνει το 1 εκατομμύριο. Δεν είστε για να κρίνετε εμένα.»

Κ: «Εγώ είμαι για να κρίνω, εσείς για να παρουσιάζετε».

«Θέλεις να κρίνεις την Χριστιάνα;» διέκοψε η Ναταλία Γερμανού που παρακολουθούσε αμίλητη τα όσα συνέβαιναν, προσπαθώντας να εκτονώσει την ένταση…

«Εσύ θες να την κρίνεις; Συντάσσεσαι με τη δικτατορική αγωγή του παρουσιαστή;» απάντησε ο Νίκος Καρβέλας.

«Εγώ έχω άλλο συμβόλαιο, άσε με εμένα» απάντησε η Ναταλία Γερμανού.

Νίκος Καρβέλας: «Το συμβόλαιο λοιπόν το δικό μου λέει ότι έχω έρθει για να κρίνω και θα κρίνω όπως θέλω. Λοιπόν η κριτική μου είναι η εξής. Ότι πρωτίστως,  όταν παρουσιάζετε τους κρίνοντες, δεν θα τους λέτε ποτέ τι να πούνε, ούτε θα τους λέτε ποτέ να αποχωρίσουν επειδή δεν σας βολεύουν αυτά που λένε. Δεν μπορείτε εσείς να πείτε σε κανέναν κρίνοντα να αποχωρήσει. Αυτό αποτελεί διάρρηξη του συμβολαίου, τη στιγμή που εσείς αποφασίζετε ποιος θα μείνει και ποιος όχι, τη στιγμή που κάνω άριστα τη δουλειά μου, κρίνω. Αυτή τη στιγμή ο δικηγόρος μου βλέπει το show και σας άκουσε να λέτε να αποχωρήσω».

Φουρθιώτης: «Δεν σέβεστε την σπουδάστρια. Παρακαλώ μπορείτε να κάνετε την κριτική για αυτό το οποίο πληρώνεστε και είστε εδώ;»

Καρβέλας: «Εσείς γιατί πληρώνεστε;»

Φ: «Για να παρουσιάζω και να θέτω τους τηλεοπτικούς κανόνες».

Κ: «Και πρωτίστως δεν μπορείτε να κρίνετε γιατί δεν ξέρετε να μιλήσετε. Δεν μπορείτε να μιλήσετε ελληνικά».

Φ: «Σας ευχαριστώ πολύ αλλά θα προτιμήσω να έχω την κρίση του τηλεοπτικού κοινού που ξεπερνάει τα 3 εκατ. τηλεθεατές κι όχι τη δική σας και δεν κρίνομαι από εσάς».

Η κατάσταση εκτονώθηκε στην συνέχεια και ο Νίκος Καρβέλας προχώρησε στην κριτική του.








Πηγή: zappit.gr












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια