Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Επικό ξέσπασμα Παρτσαλάκη: Αυτόν τον άνθρωπο τον θεωρώ γελοίο (Video)

Επικό ξέσπασμα Παρτσαλάκη: Αυτόν τον άνθρωπο τον θεωρώ γελοίο (Video)





Επικό ξέσπασμα Παρτσαλάκη: Αυτόν τον άνθρωπο τον θεωρώ γελοίο (Video) - Media


«Αν έχει θέσει βέτο σε κάποια δουλειά επειδή υπήρχε κάποιος συνάδελφος που ήταν τσακωμένοι» ρώτησε η Ελένη Τσολάκη τον καλεσμένο στην εκπομπή Happy Day Γιώργο Παρτσαλάκη. Ο ηθοποιός, ο οποίος δεν κάνει συχνά τηλεοπτικές εμφανίσεις έστειλε το μήνυμα του χωρίς να «μασάει» τα λόγια του…

«Έθεσα, αλλά επειδή είμαι 40 χρόνια σε αυτή την εργασία και θεωρώ ότι πρέπει και έχω και δικαίωμα να έχω μία άποψη για το αν ένας ηθοποιός μπορεί να κάνει κάτι ή μπορεί να μην κάνει κάτι. Αυτό που εισέπραξα από έναν άνθρωπο ήταν ότι «συγγνώμη, αλλά οι συνάδελφοι σου είναι μιάσματα;», τον οποίο τον θεωρώ πολύ γελοίο αυτόν τον άνθρωπο που μου το είπε αυτό και το ξέρει αυτός.
Διότι εκείνος έχει το δικαίωμα να επιλέξει κάποιους ανθρώπους χωρίς να θεωρεί μιάσματα τους άλλους, αλλά του κάνουν ή δεν του κάνουν. Εγώ το αν θα πω την άποψη μου, το θεωρώ γιατί υπερβαίνω τα όρια, με την έννοια ότι εκείνος επέλεξε… κατά συνέπεια εγώ… Για μένα μία τέτοια συμπεριφορά είναι απέραντα γελοία. Ναι μπορώ να έχω άποψη ποια και νομίζω ότι έχω και δικαίωμα σε μια δουλειά που θα είμαι ότι αυτός μπορεί να είναι ή δεν μπορεί. Όχι για προσωπικούς λόγους, αλλά για επαγγελματικούς καθαρά» είπε ο Γιώργος Παρτσαλάκης.
Πηγή: Zappit










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια