Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Νάσια Κολοκοτρώνη: She's world, your fantasy...



Νάσια Κολοκοτρώνη: She's world, your fantasy...









Η Νάσια Κολοκοτρώνηγεννήθηκε και μεγάλωσε στην Εδεσσα, πήγε στην Κοζάνη όπου και σπούδασε στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, Διοίκηση Επιχειρήσεων και αφού τέλειωσε τις σπουδές της μετακόμισε στην Θεσσαλονίκη.


Μιλάει αγγλικά και έχει πτυχίο πληροφορικής. Παράλληλα έχει σπουδάσει σε ιδιωτική σχολή και αισθητικός.

Διακρίνεται για το χιούμορ της και το πείσμα της. Πιστεύει πως οι στόχοι υπάρχουν για να γίνονται επιτεύξιμοι.

Φιλοδοξία της είναι να κάνει καριέρα στο χώρο τουmodeling ύστερα και από παρότρυνση όλων των φίλων της. Είναι νέα στο χώρο αλλά σίγουρα σύντομα θα ξεχωρίσει αφού χαρακτηρίζεται από όλους ως ιδιαίτερο μοντέλο.

Νάσια πως και αποφάσισες να αφήσεις την Εδεσσα και να έρθεις στην Θεσσαλονίκη;
Αυτό που ήθελα ήταν να ασχοληθώ με το modeling, η Εδεσσα είναι πανέμορφη αλλά οι προοπτικές που είχα ήταν ελάχιστες συνεπώς αποφάσισα να έρθω στην Θεσσαλονίκη.

Δεν ξεκίνησες πολύ μικρή το modeling, μήπως πλέον είναι αργά ;
Περίμενα να τελειώσω πρώτα τις σπουδές μου, καθώς πιστεύω ότι αυτό προέχει και αυτό πιστεύω ότι είναι σωστό για κάθε νέο κορίτσι συνεπώς αυτό έκανα και το προτείνω και στις υπόλοιπες κοπέλες.

Πως σου ήρθε η ιδέα να ασχοληθείς με το modeling και γενικά την showbiz;
Το είχα συνεχώς στο μυαλό μου, ήταν κάτι το οποίο το ήθελα πολύ απο μικρή, αλλά όπως είπα έδωσα προτεραιότητα στις σπουδές καταρχήν και τώρα ήρθε η ώρα του modeling. Επιπλέον, όλοι οι φίλοι μου που ασχολούνται με το modeling με παρότρυναν να μπω στο χώρο.

Η σχέση σου με τα λεφτά ποια είναι; O χώρος του modeling και της showbiz έχει τόσα λεφτά όσο νομίζουμε;
Στην showbiz πολλές φορές διατίθονται περισσότερα λεφτά από όσα νομίζουμε... το θέμα είναι να μην προσβάλλονται προσωπικότητες και γι' αυτο το λόγο έχω άριστη σχέση με τα λεφτά, ακριβώς γιατί σέβομαι τον εαυτό μου και κάνω επιλογή των προτάσεων.

Ποιο θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο εμφανισιακά;
Οταν κοιτάω μπροστά μου, τα βλέμματα όλων είναι στα μάτια μου, οπότε πιστεύω ότι είναι και το δυνατό μου σημείο. Οταν κοιτάξω όμως πίσω μου απότομα τα βλέμματα όλων είναι κάπου πιο χαμηλά οπότε αναθεωρώ ότι το δυνατό μου σημείο είναι τα μάτια.

Τι θα πρέπει να έχει ένας άντρας για να σε πλησιάσει;
Θα με εντυπωσίαζε ένας άντρας που θα με πλησίαζε με τον πιο απίστευτο τρόπο.

Θα έκανες γυμνή φωτογράφηση;
Θέλω να κάνω ότι με ευχαριστεί και αυτό που με ευχαριστεί είναι να σέβομαι τον εαυτό μου. Πιστεύω πως δεν θα το έκανα, όποια και να ήταν η προσφορά, εξάλλου άλλο γυμνή και άλλο αισθησιακή φωτογράφηση.

Το σεξ στην ζωή σου τι ρόλο παίζει;
Πρωταρχικό ρόλο αφού πρώτα έχει έρθει η γνωριμία και ο έρωτας...

Θα έκανες ή έχεις κάνει ποτέ one night stand;
Δεν έχω κάνει γιατί όπως είπα πρώτα ερωτεύομαι κάποιον, τον γνωρίζω και μετά οτιδήποτε άλλο.

Και μια τελευταία ερώτηση αυτή την περίοδο είσαι μόνη ή υπάρχει κάτι στην ζωή σου;
Λέω ότι είμαι σε σχέση για να δω σε ποιο σημείο μπορει να φτάσει ο άλλος και πόσο με θέλει. Δηλαδή γενικά στην ζωή μου βρίσκω διάφορες μεθόδους για να είμαι σίγουρη για τα συναισθήματα των άλλων χωρίς αυτό να σημαίνει πως είμαι ανασφαλής.





greekmodeling.blogspot.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια